عطرهای مناسب محل کار
سهیل صمدی

عطرهای مناسب محل کار

قبل از استفاده از عطر، لازم است بدانید که هر عطر برای چه موقعیت ها و مکان هایی مناسب می باشد، بعضی عطرها با رایحه های سنگین و پخش بوی بالا اگر چه بوی خوبی دارند ولی برای مکان هایی مانند محیط کار مناسب نیستند. بنلابراین لازم است که قبل از خرید عطر در ابتدا هدف خود را از خرید مشخص کنیم که عطر را برای چه زمانی میخواهیم استفاده کنیم سپس عطر مورد نظر را خریداری کنید.

این مقاله هم مربوط به همین موضوع می باشد، چنانچه قصد خرید عطر های مناسب محل کار خود را دارید، ما در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات کافی را درمورد این موضوع در اختیارتان قرار دهیم.

 خرید عطرهای مناسب محل کار

اکنون قصد داریم تا تعدادی از عطرهای زنانه و مردانه که برای استفاده در محل کار مناسب می باشند را معرفی کنیم. از آنجایی که در محل کار تحرک زیاد است، استفاده از عطر و ادکلن را الزامی می کند که هم رایحه خوش داشته باشند و هم خستگی را از شما و همکارانتان بزدایند.

 

 سوالات متداول عطرهای مناسب محل کار

  • برای محیط کار استفاده از چه نوع  رایحه هایی مناسب می باشد؟

معمولا برای استفاده در محیط کار از رایحه های آرماتیک، سبز و مرکبات استفاده می شود زیرا از آن جایی که محیط کار محلی پر استرس است، استفاده از این گونه رایحه ها ضمن حفظ آرامش و نشاط استرس را دور می کند.

  • آیا استفاده از رایحه های چوبی، شرقی و اسپایسی برای محیط کار مناسب می باشد؟

این گونه رایحه ها بیشتر برای استفاده در مجالس و مهمانی ها مناسب می باشند.

  •  بعد از اتمام کار استفاده از چه عطری را پیشنهاد می دهید؟

می توانید برای بعد از اتمام کار از عطر یا ادکلن هایی که در آن ها از رایحه های مشک ، عنبر و چوب استفاده شده است را استفاده کنید.

 عطرهای زنانه مناسب محل کار

  • BVLGARI Rose Essentielle

اگر به بوی رزعلاقه مند هستید، عطر بولگاری رز اسنشال را به شما پیشنهاد می کنیم. این عطر رسمی و غیر رسمی است و از ترکیب رایحه های گل ابریشم، گل رز، گل صدتومانی ایجاد شده است که رایحه بسیار دلنشین و فوق العاده ای را ایجاد می کند.

یکی از مزیت های این عطر ماندگاری خوب آن می باشد که می تواند از صبح  تا غروب ماندگاری خود را حفظ کند. تنها ایراد این عطر بوی تند آن می باشد. اگر به بوهای تند علاقه مند نیستید، بهتر است که سراغ این عطر نروید.

·Kenzo Flower

عطر زنانه کنزو فلاور عطر بسیار خوشبوییست که تلفیقی از رایحه های وانیل، گل بتفشه و رز را دارد. کنزو فلاور با رایحه ملایمی که دارد،  بسیار مناسب محل کار می باشد. این عطر پخش بو و ماندگاری خیلی خوبی هم دارد.

·Elizabeth Arden Green Tea Scent Spray

این اسپری رایحه ی بسیار خنک و آرامش بخشی دارد. رایحه آن ترکیبی از عطر چای سبز، پرتقال، لیمو و نعنا می باشد، تنها بدی آن ماندگاری و پخش بوی ضعیفش است. اگر میخواهید عطر این اسپری را همیشه استشمام کنید، باید در طول روز چندین بار ان را اسپری کنید. این عطر با رایحه خنکی که دارد برای فصول گرم بهار و تابستان مناسب می باشد.

·Clinique Happy

این عطر با رایحه های ترنج، آلو و سیب می تواند نشاط، شادابی و تازگی را منعکس کند، پس از آن عطر عنبر، مشک و مگنولیا را احساس می کنید. عطر کلینیک هپی در سال 1997 به بازار عرضه شده است. این عطر رایحه  شیرین دارد و انتخاب آن برای خرید بسیار سلیقه ای است چرا که بعضی کاشناسان استفاده از عطر شیرین در محل کار را مناسب نمی بینند.

 عطرهای مردانه مناسب محل کار

·Mont Blanc

مونت بلانک عطری مردانه  بسیار خوشبو می باشد که  مناسب محل کار است. عطری که هنگام استشمام آن احساس می کنید، ترکیبی از عطر بلوط، هل و گل شاه پسند می باشد. هنگام استفاده از این عطر قدرت و جذبه خاصی  خواهید داشت که در محل کار در روابط کاریتان تاثیرگذار است.

·Caron Paris

این عطر قدیمی و اصیل بسیار خوشبو از دیر باز طرفداران بسیاری دارد و برای بسیاری از آقایان مسن و بالای 60 سال تداعی کننده خاطرات و لحظات خوش زندگیشان است. این عطر از رایحه های وتیور، ترنج و لیموی ایتالیایی تشکیل شده است که ترکیبی فوق العاده را تشکیل می دهد و نمونه یک عطر اصیل وشیک و ماندنی می باشد.

 رایحه این عطر را بیشتر افراد مسن می پسندند، اگر جوانی شاد و پرانرژی هستید، استفاده از سایر عطرها را توصیه می کنیم.

·Creed Green Irish

اگر برای محل کار یا شرکت در جلسات به دنبال عطری مردانه و خوشبوهستید، ما عطرکرید گرید آیریش را به شما پیشنهاد می کنیم. این عطر رایحه ی بسیار دلنشن و خوشبویی دارد. رایحه آن را ترکیب عطرهای لیمو، برگ گل بنفشه، چوب صندل، عنبر و گل شاه پسند است که ترکیب آن ها عطرهای خوش طبیعی مثلا قدم زدن درعلفزار یا دشت های سرسبز را یادآوری می کند.

این عطر بسیارپرطرفدار است و سابقه مصرف در بین مدیران معروف دارد، عطری بسیار ملایم است و برای استفاده در محیط های عمومی مناسب می باشد.

·Lacoste Pour Homme

لاکوست عطری بسیار خوشبو می باشد که برای استفاده افرادی که در محل کار خود فعالیت و تحرک زیادی دارند و بیش از حد تعریق می کنند، بسیار مناسب می باشد چرا که  یکی از مزیت های این عطر ماندگاری زیاد آن می باشد و اگر در هنگام صبح از آن استفاده کنید تا مدت طولانی عطرش بر روی لباستان می ماند.

 این عطر از رایحه هل، چوب صندل، سرو کوهی، ترنج ایتالیایی و گریپ فروت تشکیل شده است، ترکیب آن ها رایحه مرکبات را ایجاد می کند. اگر به این گونه راحیه ها علاقه مند هستید، استفاده از این گونه عطرها مخصوصا در محل کار فوق العاده می باشد.

 سخن آخر

برای خرید عطر مناسب باید ابتدا عوامل مختلفی را در نظر بگیرید، مانند سن، بوی طبیعی پوست، خشک یا چرب بودن پوست، رژیم غذایی و...همچنین مشخص کردن مکانی که قصد استفاده از آن عطر را دارید مثلا اگر برای محل کارآن عطررا میخواهید، مشخص کنید که عطر برای محل کار است یا بعد از اتمام کار و یا مصاحبه کاری. مشخص کردن دقیق این موضوع  نیز بسیار اهمیت دارد. تمامی این موارد در انتخاب رایحه عطر محل کار تاثیرگذار است و باید منظر قرار داده شود.

 

 

مطلب قبلی انتخاب عطر مناسب سفر
مطلب بعدی عطر بچه گانه عروسکی
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
5.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته