عطر بهار نارنج
سهیل صمدی

عطر بهار نارنج

عطر بهار نارنج  
دکترها و محققین دریافته اند که میوه، گل و برگ این درخت پر از خاصیت است. شکوفه های کوچک این گیاه عطری مسحور کننده دارد و در صنعت عطرسازی و ساختن اسانس، انواع نوشیدنی های فصلی و عرق های
گیاهی و همچنین در تهیه مربا، گز،سوهان و … کاربرد بسیار زیادی دارد. در ادامه نمونه هایی از عطر بهارنارنج را  برای خرید عطر بهار نارنج  شما معرفی می کنیم.

Allure homme sport 

زمانی که برای اولین بار عطر بهار نارنج الور هوم اسپرت را روی پوستتان اسپری می کنید در ابتدا بوی پرتقال ماندارین و آب دریا را حس خواهید کرد که این ترکیب دوگانه خنک باعث سرحال شدن شما می شود. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نت های میانی با بوی فلفل، چوب سدر و شکوفه ی بهار نارنج جای نت های اولیه را می گیرند که حاصل ترکیب تند و شیرین آن ها، هیجان و شادی است. در آخر هم نت های پایانی با بوی وانیل، دانه ی تونکا، گیاه خس خس، عنبر و مشک جایگزین نت های میانی می شوند. این ترکیب موجب افزایش اعتماد به نفس در شما می شود.

عطر بهار نارنج Allure Homme Sport از برند شانل دارای رایحه ی تند، شیرین با طبع خنک است و بخاطر رایحه های که در آن به کار رفته است، گزینه بسیار خوبی برای استفاده در فصول گرم سال به ویژه تابستان می باشد. این عطر بهار نارنج قدرت ماندگاری بسیار خوبی دارد و همچنین از برند معروف فرانسوی شانل است و همچنین دارای حجم ۱۰۰ میلی لیتر است که می توانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید. جالب است که این نکته را هم بدانید که تلفظ درست این عطر بهارنارنج الوغ اوم اسپوغ است. زیرا که عطر فرانسوی تلفظ فرانسوی دارد.

Coco Mademoiselle  

یکی از عطرهای خاص و زنانه‌ی تولیدشده توسط برند شانل که با تکیه بر پایه‌ای گلی‌اش بهار نارنج بوی شیرینی هم دارد. این ادو پرفیوم شیک و زیبا در سال 2001 معرفی شد. Coco Mademoiselle در سال 2008 جایزه‌ی FiFi Award Best National Advertising Campaign / TV 2008 که به بهترین کمپین تبلیغاتی تعلق می‌گیرد را از آن خودش کرد. همین ویژگی شاید مهر تأییدی بر کیفیت و خلاقیت در تولید عطرهای شانل به‌ویژه کوکو مادمازل باشد.

 اگر به شیشه‌ی کوکو مادمازل نگاهی کنید، خیلی سریع با شکل ساده و درعین‌حال شیک و جذابش ارتباط برقرار می‌کنید. روی شیشه، یک کادر صورتی با کادری طلایی‌رنگ کار شده. روی این کادر، نام COCO با حروف درشت و در پایین آن نام مادمازل دیده می‌شود. در قسمت پایینی کادر صورتی، نشان تجاری Chanel به چشم می‌خورد. مایع صورتی‌رنگ درون بطری، از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. گردن بطری با رنگ طلایی خود، حال و هوای لوکسی به ترکیب کلی کوکو مادمازل بخشیده است. روی گردن بطری، لوگوی گرد شانل به‌خوبی کار شده و خودنمایی می‌کند. در بطری با رنگ شفافش مانند یک الماس روی آن سوار شده و جلوه‌ی خاصی به کوکو مادمازل می‌بخشد. به‌محض اولین اسپری از کوکو مادمازل روی پوست و محل نبض یا لباس، متوجه بوی پرتقال، پرتقال ماندارین، شکوفه‌ی درخت پرتقال و نارنج خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و میوه‌ای، با بوی شیرینش، در هر زمان و مکانی که هستید، شادی و سرخوشی فصل بهار را تداعی می‌کند

 

مطلب قبلی عطر های با رایحه توت فرنگی
مطلب بعدی عطر مو
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
5.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته