خرید عطر اصل
سهیل صمدی

خرید عطر اصل


حتی در بزرگترین فروشگاه ها، متاسفانه خطر وجود عطر تقلبی به جای اورجینال وجود دارد. با این حال علائم خاصی وجود دارد که اجازه می دهد تا یک عطر تقلبی به رسمیت شناخته شود حتی اگر با اصل یکسان باشد. فروشگاه عطر شقایق نکاتی را ارائه کرده  تا بتوانید خرید عطر اصل داشته و از سوء استفاده سودجویان خودداری کنید.

روش تشخیص عطر اصل از تقلبی  

در نگاه اول یک عطر اصلی و یک عطر تقلبی یکسان به نظر می رسند، اما ویژگی های بسیاری وجود دارد که می توانید مشاهده کنید که به شما کمک می کند که عطر اصل از تقلبی را تشخیص دهید.

ظاهر بسته بندی عطر  

اگر می خواهید بدانید که یک عطر اصل است یا خیر؟ این نکته را بخاطر بسپارید که اگر عطر دوام چندانی نداشته باشد، یک عطر تقلبی است و همچنین این مهم است که بدانید مارک های اصلی عطر از رنگ های کم رنگ به عنوان نتیجه نهایی در چاپ روی بطری عطر استفاده می کنند. همچنین از مایع عطر می توانید تشخیص دهید که اصل است یا تقلبی! این نکته را امتحان کنید: بطری را تکان دهید و اگر باعث شود حباب های کوچک تشکیل شده ناشی از تکان دادن بلافاصله از بین بروند این یک عطر اصلی خواهد بود.
بسته بندی عطر تقلبی از کیفیت پایینی برخوردار است که بسیار مشهود و مشخص است. درز بسته بندی پلاستیکی نباید بیش از 5 میلی متر عرض داشته باشد و نباید هیچ گونه بی نظمی یا اثری از چسب داشته باشد. درز بسته بندی اصلی، همیشه بسیار نازک و منظم است.
درباره درپوش عطر هم بدانید که عطر اصلی دارای درپوش کاملاً متقارن است، مگر اینکه طراحی آن به طور دیگری ارائه شده باشد. به نوشته پایین بطری عطر دقت نمایید باید روی قسمت پایین بطری نوشته باشد (چسب نیست!) که عطر اصلی با عدد در پایین جعبه مطابقت دارد. برای خلاصه کردن ظاهر عطر اصلی به یاد داشته باشید که جزئیات یک عطر همیشه از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

عطرهای کپی   

اغلب می توانید عطرهایی را پیدا کنید که نام و طرح آنها بسیار شبیه به هم باشد. این اجازه می دهد تا شرکت هایی که عطرهای معروف را کپی می کنند در صورت طرح دعوی از خود محافظت کنند. بنابراین در زمان خرید عطر اصل به جعبه و بطری خوب نگاه بیندازید.

رنگ مایع عطر   

برندهای معروف اغلب عطرهایی با رنگ های کم رنگ یا بدون رنگ تولید می کنند زیرا که رنگ مایع "شیمیایی" است و نشان می دهد که به احتمال زیاد عطر تقلبی است.

قیمت عطر   

قیمت عطر سرنخ مشخص و واضحی است که به شما می گویید که یک عطر تقلبی است. زمانی که عطری از قیمت اصلی اش در تمام دنیا پایین تر باشد مشخصا عطری تقلبی است. عطر محصولی است که برای ساخت ماه ها تحقیق برای به دست آوردن ترکیب مناسب، برای طراحی بطری و بسته بندی  زمان لازم دارد. همه اینها بدیهی است که قیمتهایی را که گاه می تواند زیاد باشد توجیه می کند. از مقایسه قیمت یک عطر موجود در فروشگاه با آن چیزی که در قیمت های پایین دیدید کاملا می توانید حدس بزنید خرید عطر اصل یا تقلبی در جریان است.
 تخفیف نباید بیش از 50٪ باشد. اغلب  امکان دارد عطرهایی با کاهش قیمت در فروش زیر 5٪ تا 15٪ رو به رو باشد اما بیش از آن کاملا مشکوک است.

بارکد عطر   

برخلاف ظواهر  میله های کوتاه و بلند سیاه با زمینه سفید می توانند چیزهای زیادی درباره محصول مانند کشور مبداء آن بگویند. اگر می خواهید خرید عطر اصلی از یک برند معروف داشته باشید، باید بدانید که عط انتخابی شما ساخته کدام کشور است. بارکد باید با کشور مبدا سازگار باشد، زیرا همیشه عطرهای فرانسه در فرانسه ساخته می شوند و هرگز در یک کشور آسیایی تولید نمی شوند. اولین شماره بارکد در مورد کشور مبداء است، برای مثال 30-37 برای فرانسه و 80-83 برای ایتالیا است.

کشور مبداء   

کشور مبدا همیشه روی بسته بندی نوشته می شود. به عنوان مثال عطرهای اصلی همیشه باید این اطلاعات را روی جعبه خود نوشته باشند. به عنوان مثال"ساخت فرانسه". عطرهایی با نوشته ای مانند "London - Paris - New York" مشکوک خواهند بود.

اطلاعات بسته بندی   

بسته بندی سرشار از اطلاعات است (هرچه تعداد کمتری داشته باشید، عطر بیشتر امکان دارد تقلبی باشد). عطرهای اصلی همیشه به اطلاعات مربوط به تاریخ تولید، تاریخ انقضا، کشور سازنده و غیره می پردازند. در حالی که عطر تقلبی به ندرت به این نوع اطلاعات می پردازد.

خرید عطر اصلی  

برای خرید عطر اصلی و مطمئن پیشنهاد می کنیم از فروشگاه های معتبر خرید نمایید. فروشگاه شقایق مجموعه ای است که تمامی برندهای مشهور را گردآوری کرده تا شما با خیال راحت خرید عطر اصل را تجربه نمایید.

 

مطلب قبلی روش استفاده از عطر
مطلب بعدی عطر شنل
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته