بهترین عطرهای دنیا
سهیل صمدی

بهترین عطرهای دنیا

هنگامی که قصد خرید عطر دارید، به عوامل مختلفی توجه می کنید به غیراز بوی عطر عواملی چون پخش بو، ماندگاری عطر، تناسب و سازگاری آن با شخصیتتان حائز اهمیت است.

سازندگان عطر این حق انتخاب را در اختیار کاربران و خریداران خود قرار می دهند تا با گزینه های متنوعی که ارائه می دهند، خریداران بتوانند عطر مختص به نوع شخصیت و موقعیت خود را انتخاب کنند.

همه افراد مخصوصا خانم ها هنگام استفاده از یک عطر خوشبو احساس فوق العاده ای پیدا می کنند که در افزایش اعتماد به نفس آن ها نیز نقش دارد. از آن جایی که برای خرید عطر نمونه های متنوعی در بازار موجود است، امروز قصد داریم بهترین عطر های دنیا را در این مقاله معرفی کنیم تا بتوانید با کسب اطلاعات کافی درباره هر عطر، انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشید.

 ضمنا برای خرید مطمئن میتوانید به عطر شقایق که یکی از معتبرترین مراجع خرید عطر و ادکلن می باشد، نیز مراجعه کنید.

معرفی بهترین عطرهای دنیا

اگر از آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید عطر و یا ادکلن را دارید، مطالعه نمونه هایی از بهترین عطرهای دنیا می تواند کمک به سزایی در انتخاب عطرمورد نظر داشته باشد. در ابتدا قصد داریم نمونه هایی از بهترین عطرهای زنانه را برای آشنایی بیشتر معرفی کنیم.

سوالات متداول بهترین عطرهای دنیا  

  • چگونه می توان هنگام خرید عطر بهترین را انتخاب کرد؟

برای خرید عطر، بهتر است که صبح ها مراجعه کنید زیرا حس بویایی در صبح ها قوی تر است و سعی کنید عطری را انتخاب کنید که حستان را بیشتر جذب می کند و مناسب شخصیتتان است.

  • رایحه عطرهای مردانه و زنانه چه تفاوتی دارند؟

رایحه عطرهای زنانه معمولا به صورت رایحه گل، مرکبات، چایپر و شرقی می باشد. در مردان معمولا از رایحه چوبی، مرکبات، شرقی و آروماتیک استفاده می شود.

  • عطر زنانه و مردانه براساس نوع غلظت چگونه هستند؟

معمولا عطر های زنانه غلظت بیشتری دارند و ادوپرفیوم هستند ولی عطر های مردانه ادوتوالت می باشند و غلظت کم تری دارند. البته هم برای عطرهای زنانه و مردانه ادوپبرفیوم و ادوتوالت نیز تولید میشود ولی تعدادشان کم است.

بهترین عطرهای زنانه  

از دیرباز تا به امروز استفاده از مواد خوشبو کننده و معطر رواج داشته است. از آنجایی که هر خانمی زیبایی را دوست دارد و خوشبو بودن اعتماد به نفس فوق العاده ای می دهد و باعث جذابیت بیشتر می شود، همین موضوع سبب شده که اکثرخانم ها علاقه زیادی به خرید عطر پیدا کنند.

 در این مقاله چند نمونه از بهترین عطر های زنانه را معرفی کرده ایم تا با آشنایی بیشتر با آن ها بتوانید راحت تر خرید عطردلخواه خود را انجام دهید:

  • عطر زنانه بولگاری مدل  Bvlgari Jasmin Noir EDP

Bvlgari  برند محبوب ایتالیایی می باشد که در سال 2008 توسط سوفیا لوبه و کارلوس بنیام به بازار عرضه شد. بولگاری رایحه ای گرم و شیرین دارد و برای استفاده در فصول پاییز و زمستان مناسب است.

در نت اولیه این عطر رایحه گل گاردنیا و یادداشت های سبز را احساس می کنید، سپس در نت میانی به عطر گل یاسمن و بادام می رسید و در نت پایانی عطر مشک، دانه تونکا، نعناع هندی، عنبر سائل، چوب گرانبها و شیرین بیان می رسید.

عطرزنانه ایو سن لورن مدل  Black Opium EDT

این عطر با رایحه شیرین و تندی که دارد، همواره در لیست بهترین عطرهای زنانه قرار گرفته است و طرفداران زیادی دارد.

در نت آغازین این عطر بوی فلفل صورتی، شکوفه پرتقال و گلابی را احساس می کنید سپس در نت میانی به عطر گل یاس و قهوه که بسیار آرامش بخش است می رسید و در نت پایانی عطر سدر، نعناع هندی و کشمیر به مشامتان میرسد.

عطر زنانه ولنتینو مدل  Valentina EDP

این عطر در سال 2011 در بازار عرضه شد. طعم شیرین و رایحه ای از میوه و گل را دارد که محبوبیت  و طرفداران بسیاری را از آن خود کرده است.

 در نت آغازین این عطر بوی توبر و نارج را احساس می کنید سپس در نت میانی به رایحه توت فرنگی، گل یاسمن و مریم می رسید و در نت پایانی عطر وانیل، چوب سدر و عنبر را احساس خواهید کرد.

عطر زنانه   La Vie Est Belleمدل Lancome

این عطر توسط لنکوم در سال 2014 به بازار عرضه شد. رایحه گلی، شیرین و میوه ای دارد و برای استفاده در  فصول خنک  بسایر مناسب می باشد. عطر بسیار محبوبیست و طرفداران زیادی را در بین بانوان از آن خود کرده است.

عطر زنانه  ویکتوریا سیکرت مدل  Bombshell Forever

یک عطر آمریکایی می باشد که بوی ساده و اغوا کننده ای دارد. رایحه شیرینی دارد و برای استفاده در فصل زمستان و پاییز مناسب می باشد.

هنگام استفاده از این عطر در نت آغازین رایحه شاه تمشک را احساس می کنید سپس عطر نمونه های چوبی را خواهد داشت که رایحه بسیار آرامش بخشی دارد.

 بهترین عطرهای مردانه   

در این قسمت میخواهیم بهترین ادکلن های مردانه از نظر ماندگاری ، مارک و قیمت را معرفی کنیم. گاهی در فهرست بهترین ادکلن ها شاهد حضور یک یا چند برند ادکلن طی سال های متوالی هستیم یکی از دلایل آن می تواند ازمراحل تهیه و تولید عطر تا  نحوه طراحی شیشه باشد.

گاهی اوقات نیز ممکن است در یک سال عطرهای با اسانس خنک و تلخ  بیشتر ازعطرهایی با اسانس های میوه ای و گلی مورد استقبال قرار گیرد و به دلیل همین استقبال ممکن است که آن عطر جز بهترین عطرهای دنیا در همان سال قرار گیرد.

در ادامه مطلب چند مورد از بهترین عطر های مردانه را معرفی می کنیم:

  • ادکلن مردانه CREED AVENTUS

این عطر توسط شرکت Greed در پاریس تولید شده است. ماندگاری بالا و پخش بوی زیادی دارد. رایحه این عطر تلخ، شیرین و خنک می باشد و ترکیبی از اسناس های چوبی، گل های بهاری و میوه ای را دارد.

 هنگام استفاده از عطر در نت آغازین عطر شیرین آناناس و سیب را احساس می کنید سپس در نت میانی به عطر گل رز و گل یاس میرسید و در نت  پایانی عطر کهربا، وانیل، مشک و خزه بلوط احساس می شود.

ادکلن مردانهCHANEL  ALLURE HOMME SPORT

یک عطر فوق العاده و محبوب مردانه می باشد که در نت آغازین رایحه پرتقال، آب دریا وماندارین احساس می شود و پس از مدتی به رایحه بهارنارنج، چوب درخت سرو وفلفل می رسید. رایحه اصلی این عطر دانه تونکا، وانیل و کهربا می باشد و برای کسانی که به این رایحه علاقه مند هستند، مناسب است.

ادکلن مردانه PACO RABANNE 1 MILLION

پاکورابان عطری فوق العاده خوشبو با رایحه گرم و دارچینی است که برای استفاده در فصول سرد مناسب می باشد.

رایحه اصلی این عطر ترکیبی از چرم، نعناع هندی، رایحه چوبی و کهربا می باشد.

ادکلن مردانه  HUGO BOSS NUMBER 6

هوگو باس با رایحه سیب و دارچین، یکی از ادکلن های بسیار پرطرفدار و محبوب آقایون می باشد که پخش بو و ماندگاری خوب و مطلوبی هم دارد.

 به دلیل رایحه شیرینی که دارد، استفاده از آن در فصل های سرد مناسب می باشد.

 سخن آخر

امیدواریم مطالبی که گفته شد شما را با نمونه هایی از بهترین عطرهای دنیا آشنا کرده باشد و توانسته باشید عطر محبوب خود را بیابید.

 

مطلب قبلی عطرهای لوکس Chaugan
مطلب بعدی فرق عطر و ادکلن و اسپری
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته