انتخاب عطر مناسب برای مراسم عروسی
سهیل صمدی

انتخاب عطر مناسب برای مراسم عروسی

یکی از زیبا ترین و مهم ترین روزهای زندگی هر دختری روز عروسی او است و هر عروسی دوست دارد در روز عروسیش همه‌چیز تمام باشد و در میان جمعیت بدرخشد. هر عروس و دامادی از چند هفته قبل از مراسم، به دنبال تهیه کفش، کیف، لباس عروسی و ... هستند. در این میان یکی از مهم ترین عواملی که بعضی از عروس و دامادها به آن توجه نمی‌کنند، تهیه کردن عطر عروسی است که یک بخش مهم برای آماده شدن عروس و دامادها است تا بتوانند با شکوه‌ تر در مراسم عروسی خود حضور داشته باشند. در ادامه مطلب به انتخاب عطر مناسب برای مراسم عروسی می‌پردازیم.

انتخاب عطر مناسب برای مراسم عروسی

انتخاب عطر مناسب برای مراسم عروسی کاری است که نیاز به دقت و ظرافت بسیار بالایی دارد زیرا عطری که انتخاب می‌کنید باید دارای نکات زیر باشد:

  • دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد.
  • متناسب با شخصیت شما باشد.
  • یک عطر نشاط آور در روز عروسی شما باشد.
  • به شما حس خوبی بدهد.

نکاتی مهم انتخاب عطر مناسب عروسی

برای اینکه بتوانید یک عطر مناسب را برای مراسم عروسی خود به راحتی انتخاب کنید، بهتر است که در ادامه مطلب همراه ما باشید. در ادامه به مهم ترین موارد در تشخیص و انتخاب بهترین و مناسبترین عطر برای مراسم عروسی اشاره  کرده  ایم:

فصل برگزاری مراسم عروسی

برای انتخاب عطر عروسی مناسب باید حتما در نظر داشته باشید که فصل برگزاری مراسمتان چه فصلی است؟

اگر مراسم شما در فصل‌های گرم سال مانند بهار یا تابستان بود بهتر است از عطرهای سرد استفاده کنید و همینطور برعکس، اگر مراسم شما در فصل‌های سرد سال همچون پاییز یا زمستان بود بهتر است از عطرهای گرم استفاده کنید.

زمان کافی برای خرید و انتخاب عطر مناسب

برای خرید عطر مناسب برای عروسی بهتر است روزی را اختصاص بدهید که وقت کافی داشته باشید. برای انتخاب عطر عروسی داشتن صبر یک نکته خیلی مهم است و نباید در انتخاب عطر عجله کرد، زیرا بوی عطر بعد از گذشت ده دقیقه رایحه‌ی اصلی‌ خودش را نشان می‌دهد و برای انتخاب کردن یک عطر مناسب برای عروسی، به صبر و حوصله‌ی کافی نیاز است.

استفاده نکردن از عطر همیشگی در روز عروسی

بهتر است در روز عروسی خود از عطر همیشگی خود یا همان عطر اضای خود استفاده نکنید زیرا با این کار می‌توانید در روز عروسی خود، چهره‌ای متفاوت تر و خاص تر از خود نشان دهید که این کار شمارا جذاب‌تر می‌کند.

عطر ادوپرفیوم در روز عروسی

استفاده از عطر ادوپرفیوم یا همان عطرهای روغنی در روز مراسم عروس بسیار مناسب است. زیرا در روز عروسی تحرک عروس و داماد بسیار زیاد است و با استفاده از این نوع عطر دیگر نیازی به شارژ کردن دائم عطر نیست و ماندگاری این نوع عطر تا بیستو چهار ساعت است و شما در کل روز عروسی خوشبو و خاص هستید.

اسپری کردن عطر به نقاط مهم بدن

یکی از دغدغه‌های مهم هر عروس و دامادی ماندگاری عطر است. برای ماندگارتر شدن  بیشتر عطر می‌توانید عطر را به نقاط مهم و اصلی بدن اسپری کنید تا ماندگاری عطرتان را بالا ببرید. این نقاط شامل نقاطی همچون آرنج، مچ دست‌ها، پشت گردن‌، پشت گوش و... است.

معرفی بهترین عطرها برای مراسم عروسی

در ادامه مطلب می‌خواهیم به شما عروس‌های عزیز چند عطر مناسب برای مراسم عروسیتان معرفی کنیم:

ادوپرفیوم لانکوم لانویت ترزور Lancome La Nuit Tresor

یکی از بهترین انتخابات برای هر عروس با سلیقه‌ای، انتخاب این عطر است. عطر ادوپرفیوم لانکوم در سال 2005 تولید شده است و رایحه‌ی بسیار خوب و دلفریبی دارد و می‌تواند در روز عروسیتان شادی آور و نشاط آور باشد. یکی از نقاط قوت این عطر ماندگاری بالای آن نیز است.

این عطر با رایحه‌ی گرم یکی از بهترین و معروف ترین عطرهای برند لانکوم است.

ادوتویلت شنل چنس او تندر Chanel Chance Eau Tendre EDT

این عطر دارای رایحه‌ی شیرین و معتدل است و در سال 2010 وارد بازار شده است. این عطر دارای رایحه‌ی بسیار رمانتیک و ملایم است.

این عطر برای دختران و زنان جوان نیز مناسب است و ممکن است با بوییدن رایحه‌ی این عطر، هر خانمی شیفته و عاشق آن شود.

ادوپرفیوم آمواج هانر زنانه Honour for Women

عطر هانر دارای رایحه‌ای دراماتیک و خنک است و بهتر است از این ادوپرفیوم در فصل‌های گرم سال استفاده شود.ادوپرفیوم هانر دارای ماندگاری بسیار بالایی است و این محصول در سال 2011 با افتخار عطر خود را وارد بازار کرد.

شما با استفاده از این عطر می‌توانید یکی از طرفداران آن شوید.

ادوتویلت میس دیور بلومینگ بوکت Miss Dior Blooming Bouquet

عطرهای میس دیور دارای طرفداران بسیار زیادی است، این کمپانی در سال 2014 تصمیم به ساخت عطری متفاوت با ایحه ی جدید کرد. این عطر باعث ایجاد حس شادی و طراوت در شما می‌شود. اگر از این عطر تا کنون استفاده نکرده‌اید حتما به شما پیشنهاد می‌شود یک بار هم که شده آن را تست کنید تا شیفته‌ی آن شوید.

ادوپرفیوم ولنتینا ولنتینو Valentino Valentina

این عطر جدا از بطری بسیار جذابش دارای رایحه‌ای فوق‌العاده است. این عطر گل دار برای ذائقه‌ی ایتالیایی‌ها ساخته شده است و برای افرادی خوش سلیقه و خاص پسند، عطری بسیار مناسب است. رایحه‌ی این عطر شیرین و معتدل است و عطری جذاب و احساس برانگیز نیز است. این عطر دارای ماندگاری بالا نیز است و باعث شادابی و نشاط شما می‌شود.

ادوتویلت تام فورد وایت پتچولی Tom Ford White Patchouli

عطر تام فورد دارای رایحه‌ای جذاب و بسیار گیرا است و ماندگاری قابل قبولی دارد. این ادوتویلت هر فاکتوری که یک عطر خوب باید داشته باشد را در خود جای داده است. این عطر دارای رایحه‌ی معتدل و شیرین است و باعث تمرکز و نشاط شما می‌شود.

در کل این عطر یک عطر بسیار مناسب برای عروسی است و البته باید توجه داشته باشید که اگر علاقه‌ای به عطرهای شیرین ندارید، به هیچ عنوان به سمت این عطر نروید.

سوالات متداول انتخاب عطر مناسب برای مراسم عروسی

  1. برای انتخاب یک عطر مناسب برای عروسی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟
    انتخاب کردن عطر عروسی یک مسئله بسیار مهم است که باید برای انتخاب آن به نکاتی خمچون فصل برگذاری عروسیتان، داشتن زمان کافی برای انتخاب آن، استفاده از یک عطر ماندگار، استفاده نکردن از یک عطر همیشگی و زدن به نقاط خاص بسیار توجه کرد.
  2. یک عطر عروسی باید شامل چه چیزهایی باشد؟
    یک عطر عروسی باید دارای دوام و ماندگاری بالا، متناسب بودن با شخصیت شما و عطری باشد که در روز عروسی به شما حس خوبی همچون نشاط بدهد.
  3. چرا نباید از عطر همیشگیتان در روز عروسی استفاده کنید؟
    استفاده از یک عطر عروسی مناسب باعث متفاوت دیده شدن و خاص و جذاب دیده شدن در روز عروسیتان می‌شود که این عمر می‌تواند یک امر بسیار مهم باشد.

 

 

 

 

مطلب قبلی چگونه از عطرهای قدیمی خود استفاده کنیم؟
مطلب بعدی نحوه خرید و انتخاب عطر زنانه
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته