معرفی برند Frapin
سهیل صمدی

معرفی برند Frapin

معرفی برند Frapin

 

هر یک از لاین های عطرسازی نیش، بر مبنای ایده و فلسفه ای ویژه متولد شده اند. طرح و ایده ای که زمینه ساز شکل گیری خانه عطرسازی فراپین شده است؛ مانند روایح این برند خاص و شگفت انگیز است!

 

خاستگاه و مبدأ برند

پیش از آنکه Frapin به نامی مطرح و بزرگ در عطرسازی معاصر تبدیل شود؛ این برند برای قرن های متمادی یکی از برترین تولیدکنندگان نوشیدنی های گرانقیمت و لوکس در کشور فرانسه بوده است. فراپین در سال 1270 توسط Pirre Frapin و در منطقه سگونزاک فرانسه، فعالیت های خود را با تولید کنیاک آغاز کرد. توفیق این برند خانوادگی در تهیه نوشیدنی های مرغوب و گرانقیمت، موجب تداوم و توسعه فعالیت های در این عرصه شده است و این پیشه خانوادگی همچنان توسط خاندان Frapin-Cointreau اداره می شود.

 

ورود به جهان عطرسازی

ایده ساخت عطری که بر پایه رایحه منحصربفرد کنیاک تولید شده توسط این برند طراحی شده باشد؛ توسط یکی از اعضای خانواده بنام Beatrice Cointreau مطرح شد. از همین رو وی در سال 2002 با همکاری مدرسه عطرسازی ISIPCA عطر ویژه ای ساختند که رایحه منحصربفرد کنیاک فراپین و نوت های میوه ای و صمغی، آن را به عطری شگفت انگیز تبدیل کرده بود. 1270 عنوان این عطر بود که بدلیل محدودیت های مختلف، تولید آن متوقف شد اما تأثیری که رایحه غنی و زیبای آن بر مخاطبان داشت؛ بسیاری از فعالان دنیای عطرسازی را به ساخت عطرهایی با چنین فضای بویایی ترغیب نمود. یکی از این افراد، طراح مشهور عطر، David Frossard، بود. فروسارد پس از ملاقات با خانواده فراپین، پروژه راه اندازی لاین عطرسازی نیش و هنری فراپین را آغاز نمود و در سال 2007 نخستین مجموعه از عطرهای فراپین، روانه بازار شدند.

فلسفه و سبک عطرسازی برند

عطرهای فراپین، رایحه ای منحصربفرد از نوشیدنی های لوکس تولید شده توسط این برند را در خود جای داده اند که با توجه فضا و داستان مدنظر طراحان عطر، با گروه ها و نوت های بویایی مختلف ترکیب شده اند. این امر موجب تمایز آثار این خانه از تولیدات تجاری و متداول در بازار شده است که در نهایت، روایحی پالوده، با کیفیت، نافذ و اصیل را برای مخاطبان به ارمغان آورده است. فضای رؤیایی منطقه سگونزاک و قلعه خانوادگی فراپین، مراحل ساخت و تولید نوشیدنی ها، تجارت ادویه و نیز موضوعاتی همچون سفر، ادبیات، طبیعت، سینما، ادبیات و ورزش؛ الهام بخش طراحان این لاین عطرسازی شده تا فراپین با معرفی 15 عطر نفیس، یکی از نام های معتبر و ارزشمند در عطرسازی فاخر و نیش معاصر باشد.

 

همکاری با عطرسازان مطرح

گروهی از برجسته ترین عطرسازان معاصر، عهده دار ساخت فرمول عطرهای این خانه هستند و این موضوع یکی دیگر از دلایل تمایز و کیفیت روایح این لاین است. Marc-Antoine Corticchiato، Jeanne-Marie Faugier، Amélie Bourgeois، Sidonie Lancesseur و Jerome Epinette تعدادی از هنرمندان عطرسازی هستند که در ساخت عطرهای این خانه همکاری داشته اند.

 

 

خرید عطرهای لوکس Frapin در وبسایت شقایق

مطلب قبلی نقد و بررسی عطر Amouage
مطلب بعدی روش استفاده از عطر
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته