محبوب ترین عطرهای زنانه
سهیل صمدی

محبوب ترین عطرهای زنانه

استفاده از عطر مناسب می تواند مکمل زیبایی شما باشد و باعث جذابیت بیشتر می شود. بهتر است که برای هر فصل، زمان و مناسبات خاص یک عطر مخصوص به آن زمان را داشته باشید.

 در این مقاله قصد داریم محبوب ترین عطرهای زنانه 2020 با برند ها و شرکت های گوناگون را برایتان معرفی کنیم، تا با داشتن اطلاعات بیشتر انتخاب بهتری داشته باشید.

 سوالات متداول محبوب ترین عطرهای زنانه

  • رایحه عطر باربری چگونه است؟

رایحه کلاسیک دارد که در ابتدا رایحه میوه سپس مشک و چوب به مشامتان می رسد.

  • ماندگاری عطر مایکل کورس چگونه است؟

عطر بسیار خوشبویی می باشد که ماندگاری بالایی هم دارد.

  • یک عطر چهارفصل خوب معرفی کنید؟

عطر کلوهه جدید یک عطر چهار فصل بسیار خوشبو و پرطرفدار همراه با ماندگاری بالا  می باشد.

محبوب ترین عطرهای زنانه  2020

بسیاری از خانم ها هنگام خرید عطر، به دنبال محبوب ترین عطر ها و پر استفاده ترین ها می گردند. به همین سبب نیز ما بر آن شدیم تا لیستی از بهترین و پر فروش ترین عطر های زنانه را برایتان گردآوری کنیم تا بتوانید به راحتی عطر مورد نظر خود را بیابید.

 عطر تیری موگلرآنجل

تیری موگلراز برند فرانسوی می باشد. رایحه این عطر از ترکیب عسل، برگاموت و وانیل است. استفاده از این عطر در هر زمانی مناسب است و یکی از معروف ترین و محبوب ترین عطرهای جهان است که بوی بی نظیری دارد.

 عطر گوچی بلوم

یکی از عطرهای زنانه پرفروش و بسیار معروف است که رایحه فوق العاده ای دارد. این عطر از ترکیب یاس رواقعی و مریم تشکیل شده که باعث می شود رایحه شیرین وآرامش بخشی را احساس کنید.

این عطر توسط شرکت Gucci  در سال 2017 ساخته شده است. در نت پایانی این عطر رایحه زنبق وحشی با رایحه چوب را احساس می کنید.

رایحه محرک و رایحه بی نظیر و دلنشین گلی دارد. استفاده از آن در طول روز وقت هایی که کنار همسر یا معشوق می گذارنید مناسب می باشد؛ از نکات منفی این عطر می توان گفت که ماندگاری بالایی ندارد.

عطر ایوسن لورن

اگر دنبال عطری برای استفاده در فصول سرد هستید، این عطر با رایحه گرم و دلنشین خود می تواند گزینه مناسبی باشد. این عطر از برند فرانسوی می باشد، که درسال 2014 وارد بازار شده است.

از مزیت های این عطر این است که ماندگاری بالایی دارد. در استفاده ازاین عطر احساس تندی و شیرینی خاصی را احساس می کنید که دلیل آن نت آغازین عطراست که ترکیبی از شکوفه پرتقال، گلابی و فلفل صورتی می باشد که باعث حس نشاط و تحرک می شود، نت میانی این عطر ترکیب قهوه و گل یاسمن است نت پایانی نیز ترکیبی از چوب درخت سرو، پچولی و وانیل می باشد  که احساس آرامش فوق العاده ای را به همراه دارد.

شانلTender Chance

عطر Chance tender از برند شانل یکی از محبوب ترین عطرها می باشد که در سال 2010 عرضه شد. این عطر را می توان در 4 فصل استفاده کرد به همین دلیل یکی از محبوب ترین و پرفروش ترن عطر هاست.

در استفاده از این عطر ابتدا بوی گریپ فروت و سپس در نت میانی به بوی گل های یاسمن و سنبل میرسید و درنت پایانی رایحه مشک، زنبق، کهربا و سدر ویرجینیا را احساس خواهید کرد.

عطر لاوی است بل لانکوم

عطر لاوی است بل لانک یکی از محبوب ترین عطرهای زنانه 2020 می باشد که بسیار هم پرفروش بوده است. این عطر به دلیل رایحه عاشقانه ای که دارد برای محیط ها و قرارهای عاشقانه مناسب است. در ابتدا بوی زنبق به مشمامتان میرسد سپس عطر شیرین نارگیل و نعناع وحشی را احساس خواهید کرد که ترکیب این رایحه ها نت های شیرین و تند را در پی دارد.

 از مزیت هایش این است که رایحه بسیار رمانتیک، ماندگاری عالی، بسیار خوشبو و شیشه عطر بسیار زیبایی دارد.

عطر بیانس هیت راش

طراحی و معرفی این عطر در سال 2010 توسط Beyoce  خواننده زن مشهور صورت گرفت، به همین دلیل اسم عطر از اسم این خواننده برگرفته شده است. هنگام استفاده از عطر در ابتدا بوی هلو، شکوفه و پرتقال را احساس خواهید کرد سپس در نت میانی عطر مشک و رایحه مگونلیا می باشد.

استفاده از عطر در تابستان و مهمانی های شبانه به دلیل ماندگاری بالایی که دارد مناسب می باشد.

عطر بمب شل  Bombshell by Victoria’s Secret

 عطر بمب شل از برند Victoria’s Secret است که به غیر از عطر در تولید محصولات آرایشی دیگر هم فعالیت می کنند. عطر بمب شل رایحه بسایر دلپذیر و تحریک پذیری را دارد ورایحه فوق العاده گل ارکیده، عطر وانیل و نت های میوه های را دارا می باشد.

از مزیت های این عطر این است که خاصیت تحریک پذیری دارد و برای استفاده در تابستان و درطول روز فوق العاده است.

عطر ورساچه برایت کریستال ابسلو

این عطر ارائه شده از Versace می باشد. هنگام استفاده از این عطر در ابتدا رایحه انار و گریپ فرود احساس می کنید. در نت میانی رایحه گل صد تومنی، ماگنولیا، نیلوفر آبی و در نت پایانی مشک و کهربا را استشمام خواهید کرد. ترکیب این نت ها عطر با بوی قوی و سنگین را تولید می کند. از مزیت های عطر ورساچه برایت این است که ماندگاری خوبی دارد و به دلیل رایحه سنگینش، استفاده از آن در شب توصیه می شود.

عطر ویوا لاجویسی کوتور

این عطر به دلیل رایحه بسیار دلپذیرش، نت های گل و میوه، یکی از پرفروش ترین و محبوبترین عطر زنانه 2020 می باشد.

 نت های این عطر ترکیبی از توت، نارنگی، کهربا، وانیل خامه ای و گل پیچ امین الدوله است که رایحه اغواکننده ای را تولید می کند و ماندگاری مناسبی دارد.

عطر کریستین دیور جادور

این عطر رایحه ای گل یاس، یالانگ یالانگ و گل رز را دارد. عطر بسیار محبوبی می باشد و ماندگاری بالا دارد.

 برای استفاده در شب مناسب است.

عطر زنانه ایسی میاکی لئو دایسی

این عطر رایحه بسیار شیرین و ماندگاری طولانی دارد. ترکیبی از عطر گل بهاری  فریزیا، گل سیکلمن، بوی خوشایند لیمو و رایحه نیلوفر آبی را دارا می باشد.

 یکی از عطرهای پرفروش و محبوب زنانه است، ماندگاری بالا دارد و در روزها و در محل کار قابل استفاده می باشد.

عطر زنانه پاریس هیلتون کن کن

این عطر انرژی عمیقی دارد و مناسب برای خانم های جوان است. رایحه اصلی این عطر چوب، ارکیده وحشی، کهربا، انگورسیاه فرنگی، هلوی شیرین و شکوفه نارنج می باشد. در بین خانم ها جوان به خصوص خانم های کم تر از 25 سال محبوبیت ویژه ای دارد.

 

 

مطلب قبلی افزایش ماندگاری و پخش بوی عطر
مطلب بعدی عطر با رایحه گل رز
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته