عطر و ادکلن مردانه
سهیل صمدی

عطر و ادکلن مردانه

بهترین عطر و ادکلن مردانه 

در این مقاله تلاش نموده ایم که بهترین عطرهای  مردانه و پرطرفدار میان مردان را به شما معرفی کنیم. در گردآوری تمام این عطرها ماندگاری عطرها و پخش بوی آنها در نظر گرفته شده است.


ادوپرفیوم مردانه پرفیوم دو مارلی Parfums de Marly   مدل Oajan 

عطرهای مارلی تولید شده شرکت فذانسه می باشند. عطر اوژان این شرکت جزو عطرهایی می باشد که جنسیت ندارد اما طرفدارن آقایان آن بیش تر است. بویی تند، شیرین، گرم و شرقی دارد. استفاده از Oajan در فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. جالب است بدانید که Oajan در سال 2013 معرفی شده است. پس از یک پاف از این عطر در تمام مدت استفاده از این عطر بوی دارچین و گیاهان معطر را استشمام خواهید کرد. نکته‌ی مهم درباره‌ی Oajan حجم 125 میلی‌لیتری آن است. با توجه به این حجم تا مدت زیادی به خرید عطر جدید احتیاج نخواهید داشت. بطری Oajan بسیار ساده و درعین‌حال شیک طراحی شده است. رایحه اولیه عطر از دارچین، عسل و گل اوسمانتوس می باشد. رایحه میانی از عنبر و گیاه درمنه و همچنین مشک تشکیل شده است. در رایحه پایانی بوی وانیل و نعنا هندی به مشام می رسد. البته بعضی ها اعتقاد دارند که از این عطر بوی رویایی مانند آلبالو تازه شیرین به مشام می رسد که در عین حال حس قدرت را به اطرافیان القا می کند.

عطر ادکلن والنتینو یومو نویر ابسولوValentino Uomo Noir Absolu

عطری است شکیل و رسمی که شروعی گرم نیمه شیرین و کمی تلخ از ترکیب رایحه بخور و چوب صندل و همراهی حسی پودری مانند و گلی از زنبق دارد که رایحه ای جذاب و در عین حال جدی و مردانه را با کمک هم ایجاد می کنند. با گذر زمان بخور و چوب صندل قوی تر شده تا ترکیبی جدی تر را خلق نمایند. رایحه میانی و پایه عطر مردانه  رایحه ای تلخ و چوبی، کمی دودی و در عین حال نیمه شیرین، گرم و کمی پودری مانند است که رایحه ای مدرن، مردانه و جذاب می باشد.

رایحه اولیه : فلفل , دارچین
رایحه میانی : چوب صندل سفید
رایحه پایه : روایح دودی
 

He Wood Rocky Mountain Wood 

بوی تند و چوبی خوبی دارد و برای استفاده در فصول بهار و پاییز پیشنهاد می‌شود. این عطر متعلق به مجموعه‌ی Dsquaredاست. He Wood Rocky Mountain Wood  با الهام از کوهستان‌های پر از درخت کانادا ساخته شده و برای طرفداران طبیعت بسیار دوست‌داشتنی است. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور «Daphne Bugey» طراحی شده است. بطری این دیسکوارد بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است. روی بطری نام He Wood و نشان Dsquared به‌خوبی با رنگ تیره دیده می‌شود. پس از اسپری کردن دیسکوارد He Wood Rocky Mountain Wood روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی فلفل، گل بنفشه و بخار معطر خواهید شد. این ترکیب شیرین و تند، انرژی و هیجان زیادی را در شما ایجاد می‌کند. در ادامه و پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب علف وتیور و گل زنبق ساخته می‌شوند. این ترکیب گلی و شیرین، انرژی مثبت فراوانی را به شما هدیه خواهد کرد. در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از چوب سدر، مشک و عنبر ساخته شده‌اند. بوی شیرین و تند این ترکیب طبیعی، حس حضور در طبیعت را در شما و اطرافیانتان ایجاد می‌کند. خرید عطر دیسکوارد He Wood Rocky Mountain Wood با توجه به بوی شیرین و تند، پخش بوی قوی، ماندگاری قابل‌قبول و برند شناخته‌شده‌اش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد بسیار به‌یادماندنی خواهد بود.

عطر مردانه دیور مدل  Sauvage

این عطر از برند dior  در سال2015 منتشر شد.  این عطر بوی تند و خنک دارد و در تمام فصول سال قابل‌استفاده می باشد. فرمولاسیون و طراحی این عطر 100 میلی‌لیتری توسط عطرساز مشهور فرانسوا دماکی (Francois Demachy) انجام شده است. به‌محض اولین پاف از sauvage روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی فلفل سیچوان، نارنج و عنبر را احساس خواهید کرد. فلفل سیچوان با تندی خود، انرژی زیادی را به شما و کسانی که در اطرافتان حضور دارند، منتقل می‌کند. نارنج که از خانواده‌ی مرکبات است، بوی شیرینی دارد و شادی و نشاط را با خودش به ارمغان می‌آورد. عنبر هم با عطر مردانه تندش باعث تند شدن این ترکیب عجیب‌وغریب سه‌گانه می‌شود. با توجه به برند، قدرت پخش بو و ماندگاری بالایی که Sauvage دارد، برای هدیه دادن به پدر، همسر یا دوستتان گزینه‌ای اصلی و مهم حساب می‌شود.

مطلب قبلی عطر مو
مطلب بعدی ارزانترین عطرها با ماندگاری بالا
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته