عطر های شرکتی اماراتی
سهیل صمدی

عطر های شرکتی اماراتی

معرفی عطر های شرکتی اماراتی

بسیاری از ما در بازار عطر فروشان با عطرهای شرکتی اماراتی آشنا شده ایم، یا به گوشمان خورده است. اما آیا این عطر ها از کیفیت و مرغوبیت کافی برخوردار هستند؟ آیا عطر های اماراتی قابل مقایسه با عطر های دیگر کشور ها می باشند؟ و یا این که این عطر ها با چه موادی پر می شوند؟

در ادامه این مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد. این عطر ها در کشور های عربی پر می شوند و از طریق مرز عراق و یا امارات به ایران صادر می شوند معمولا از قیمت بسیار پایینی برخوردار هستند، خب البته ممکن است این عطر ها در داخل ایران هم تولید شوند، و به اسم عطر اماراتی به فروش برسند، این که می گویند عطر اماراتی صرفا یک لقب به این نوع عطر های تقلبی است که در ادامه بیشتر با انها اشنا خواهیم شد.

عطر اماراتی چیست و به چه منظور تولید می شود؟

وقتی در مورد خرید عطر و ادکلن اماراتی صحبت می کنید باید آنها را به دو دسته تقسیم کنیم: عطر و ادکلن هایی که فیک می باشند، در کشور های عربی پر و بسته بندی می شوند و به ایران صادر می شوند، که این عطر ها همانطور که گفتیم فاقد کیفیت می باشند و با طرح ادکلن های اصلی و به اسم آنها به فروش میرسد که قیمتی بسیار ارزان در بازار دارند.

 این عطر ها تفاوت های بسیاری با عطر های اصلی در رایحه، میزان ماندگاری و ترکیب بو دارند؛ البته می شود این عطر ها را به راحتی تشخیص داد که نحوه این کار را پایین تر توضیح خواهم داد.

عطر های شرکتی اماراتی اصل

و اما عطرهای شرکتی اماراتی اصل عطر هایی هستند که توسط برند های تولید کننده عطر در امارات تولید می شوند.

صنعت تولید عطر در امارات به ده سال نمیکشد اما در این میان شرکت هایی هستند که سابقه 10 ساله در تولید عطر دارند، صفر تا صد این عطر ها در امارات تولید می شوند و کیفیت آنها بسیار بالاتر از عطرهای فیک اماراتی می باشد.

معمولا این شرکت ها یا خودشان اسانس های عطر هایشان را تولید می کنند و یا با شرکت های عطر سازی معروف در دنیا همکاری می کنند.

فروش عطر های اصل اماراتی کاملا قانونی بوده زیرا با هولوگرام و بسته بندی مخصوص خود ارائه می شوند و با عطر های فیک که نوع بسته بندی و شیشه محصولشان کپی برداری از نوع اصل می باشد کاملا متفاوت می باشند.

انواع عطر های اماراتی موجود در بازار

پیشتر در مورد انواع عطر هایی که با نام عطر های اماراتی شناخته می شوند صحبت کردیم در اینجا می خواهیم ببینیم عطر هایی که در امارات پر می شوند، دارای چه کیفیت و رایحه ای هستند و میزان مرغوبیت آنها چقدر است.

برای این که عطر های اماراتی را معرفی کنیم آنها را به دو دسته تقسیم بندی کردیم که به شرح زیر می باشد:

دسته اول عطرهای برند اماراتی

این عطر یا ادکلن ها ساخت کشور امارات و برند های عطر سازی این کشور می باشند که با هدف بدست گرفتن بازار تولید و عرضه می شوند در این نوع عطر ها عطر تقلبی وجود ندارد و به طور کل تمامی مراحل ساخت در خود کشور امارات انجام میشود.

 از جمله عطرهای اماراتی میشود به اجمل، رصاصی و افنان اشاره کرد که در بسیاری کشور های اروپایی و امریکایی به فروش می رسند. رایحه های تولید شده برای این نوع عطر ها مخصوص خود برند می باشد و بر اساس سلیقه و خوی مردم امارات ساخته شده است.

دسته دوم عطرهای شرکتی اماراتی

عطرهای شرکتی اماراتی به این صورت می باشند که یک شرکت به هدف این که قیمت تمام شده عطر را در بازار پایین تر بیاورد و هزینه هایی همچون حمل و نقل و ... کاهش پیدا کند به صورت کاملا قانونی و با اجازه برند اصلی دست به تولیدات عطر مشابه به عطر اصلی میزند.

 رایحه این عطر ها بسیار مشابه به عطر های اصلی می باشد و از کیفیتی مشابه به عطر اصلی برخوردار هستند، بسته بندی و طراحی شیشه عطر های شرکتی اماراتی کلا توسط این شرکت ها انجام می شود و آنها به صورت کاملا قانونی حق این را دارند که محصولات خود را بفروشند.

عطر اماراتی ارزان قیمت

تا اینجای کار با عطر های اماراتی اصل، عطرهای شرکتی اماراتی و عطر های فیک که با اسم کشور امارات به فروش میرسند آشنا شده اید.

یکی از راه هایی که می شود میزان اصل بودن یک عطر را تشخیص داد قیمت آن است، معمولا عطر هایی که فیک می باشند و از رایحه مناسب برخوردار نیستند قیمت های بسیار پایینی دارند.

برای این که بتوانید یک عطر اصل را از یک عطر تقلبی تشخیص دهید یک سری راهکار هایی وجود دارد که می خواهم برای شما چند نمونه را بیان کنم در ادامه همراه من باشید تا با راهکار تشخیص عطر فیک از اصل آشنا شوید.

راهکار های تشخیص عطر تقلبی از اصل

برای این که عطر اصل از تقلبی را تشخیص دهید باید به چند نکته ریز دقت کنید زیرا کسانی که عطر های فیک را تولید می کنند این کار را به صورت ماهرانه ای انجام می دهند که تشخیص آن کار دشواری شود و خیالشان از این بابت راحت است که شما به حرف فروشنده اعتماد میکنید و وقتی متوجه این موضوع می شوید که خیلی دیر شده است.

اولین موضوعی که باید به شما بگویم این است که تعارفات را کنار بگذارید اگر قرار است که برای یک عطر مبلغ بالایی بپردازید باید تمامی جوانب را در نظر بگیرید. بهترین راهکار این است که عطر های خود را از جای مطمئن مانند سایت عطر شقایق خریداری کنید تا از اصالت کالای خود اطمینان لازم را داشته باشید.

دومین راهکار این است که در هنگام خرید عطر به شیشه و فونت استفاده شده بر روی شیشه دقت کنید و آن را با نمونه اصلی مقایسه کنید. همچنین مقادیر نسبت عطر و فیکسر باید بر روی شیشه حک شده باشد.

به درب بطری دقت کنید معمولا در بیشتر مواقع درب های بتری عطر ها فیک دارای اضافات می باشند و از کیفیت لازم برخوردار نیستند.

رایحه عطر را بر روی دست خود اسپری کنید. خط بوی عطر های اصل تا 8 تا 10 ساعت عطرهای های کپی شرکتی معمولا تا 5 ساعت و عطر های تقلبی نهایتا تا یک ساعت ماندگاری دارند.

به رایحه عطر خود توجه کنید عطر اگر دارای ترکیبات با کیفیت باشد باید آهسته و به تدریج ماندگاری خود را از دست بدهد، اگر رایحه عطر مورد نظر بعد از مدتی تغییر کرد آن عطر تقلبی می باشد. و باید از خرید ان خودداری نمایید.

با تشکر از این که تا این جا همراه من بودید.

سوالات متداول عطر های شرکتی اماراتی

  • عطر های شرکتی با عطر های فیک چه تفاوتی دارند؟
    عطر های شرکتی دارای کیفیتی مشابه به عطر اصلی می باشند و فقط بسته بندی آنها در کشور امارات انجام می شود. اما عطر های فیک کاملا فاقد کیفیت می باشند و فروش آنها به صورت غیر قانونی می باشد.
  • چطور می توان عطر فیک از اصل را تشخیص داد؟
    برای خرید عطر باید به شیشه، فونت نوشته ها، درب بطری و رنگ محلول دقت کرد
  • آیا امارات تولیدات عطر دارد؟
    بله کشور امارات برند های عطر سازی معروفی دارد که عطر های تولیدی انها از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند.

 

مطلب قبلی ترکیب چه عطرهایی خوب میشود؟
مطلب بعدی عطر، بهترین هدیه برای ولنتاین
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
3.3
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته