عطر های با رایحه توت فرنگی
سهیل صمدی

عطر های با رایحه توت فرنگی

توت فرنگی 

توت‌فرنگی (نام‌های دیگر: چیلک، چلیک یا چیالک جنگلی و شالکَه) گیاهی نهان‌دانه از تیرهٔ گل سرخ است. رشد این گیاه علفی پایا در آب و هوای معتدل گرم و در بستر غنی از گیاخاک و خاک اسیدی بسیار خوب است. گل‌های توت‌فرنگی نسبت به سرمابه شدت حساس هستند ولی عطر و طعم نهنج (قسمت خوراکی گیاه) با انجماد از بین نمی‌رود.

عطر با رایحه توت فرنگی  

در ادامه ین مقاله عطرهای با رایحه دلنواز توت فرنگی را بررسی می کنیم.

Viva La Juicy Noir  

زمانی که این عطر توت فرنگی را روی پوست و محل نبضتان اسپری می کنید، در ابتدا متوجه ی بوی پرتقال ماندارین و توت فرنگی وحشی خواهید شد که این ترکیب دوگانه حس شادی و طراوت را به شما هدیه می دهد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نت های میانی با بوی گل پیچ امین الدوله، گاردنیا و یاسمین از راه می رسند و انرژی مثبت و هیجان را به ارمغان می آورند. در آخر هم نت های پایانی با بوی عنبر، کارامل، پرالین، چوب صندل و وانیل جایگزین نت های میانی می شود. حاصل این ترکیب استرس را از شما دور می کند و حس آرامش را ایجاد می کند.
عطر Viva La Juicy Noir با رایحه ها و نوع غلظت ادوپرفیومی که دارد داری قدرت ماندگاری بسیار بالا با خط بوی قوی است که آن را تبدیل به یک عطر توت فرنگی عالی و جذاب برای خانم ها کرده است.

Valentina   

عطر توت فرنگیvalentina یکی از محصولات خوب و باکیفیت شرکت عطر سازی ایتالیایی والنتینو است. این عطر توت فرنگی در سال ۲۰۱۱ توسط افراد متخصص عطرساز معروف به نام های Puing، Alberto Morillas و Olivier Cresp با الهام از آب و هوای شهر باستانی رم طراحی و فرمولاسیون شده است. طراحی بطری عطر والنتینا بسیار زیبا و شیک است و بر روی شیشه سه گل به صورت برجسته قرار گرفته اند و نشان تجاری والنتینو به خوبی روی گردن فلزی بطری حک شده است. همچنین درپوش بطری به شکل کردی و رنگ مشکی است که به خوبی روی شیشه قرار گرفته است و موجب افزایش زیبایی آن شده است. این عطر دارای حجم ۸۰ میلی لیتر است و این اجازه را به شما می دهد که تا مدت ها از آن استفاده کنید.

Miss Dior Cherie  

عطری با رایحه‌ی متفاوت و کاراملی که عطر بوی گل و میوه‌ ی توت ‌فرنگی نیز در آن استفاده شده است. از دیگر روایح به کار رفته در این عطر می‌توان به نارنگی، ذرت، بنفشه، یاسمن صورتی، برگ نعنا و مشک کریستالی اشاره کرد.

La perla divina  

دیوینا یک عطر گلی و میوه ای است که دارای رایحه ی خنک می باشد و مناسب فصل های گرم سال است. عطر توت فرنگی دیوینا سمبل زنانگی و احساسات می باشد. زمانی که این عطر را اسپری می کنید در ابتدا بوی نت های توت فرنگی، گلابی و پرتقال ماندارین را استشمام خواهید کرد که موجب ایجاد حس تازگی و شادی می شود. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید بوی نت های گل رز، یاسمین و مریم در فضا پخش خواهد شد. حاصل ترکیب این گل ها ایجاد انرژی مثبت و شجاعت در شما است. در آخر هم نت های مشک، عنبر، وانیل و چوب به آرامی جای نت های میانی را می گیرند و ترکیب تند و شیرین آن ها، تعادل روحی را به شما هدیه می دهد.
رایحه های که در این ادوتویلت مدرن بکار رفته است همه عالی هستند و به همین دلیل قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی هستند و از آن می توانید در روزهای گرم تابستان و بهار استفاده کنید تا بتوانید روزهای خود را با حس خنکی و طراوت سپری کنید.

Starlight  

زمانی که این عطر توت فرنگی را روی پوست و محل نبضتان اسپری می کنید در ابتدا متوجه بوی نارنج و آناناس خواهید شد. این ترکیب دوگانه در شما شادی و نشاط را به ارمغان می آورد. بعد از اینکه مدتی را سپری کردید نوبت به نت های میانی می رسد که با بوی توت فرنگی، زیره ی سیاه و گل یاسمین از راه برسند و انرژی و هیجان را به شما هدیه بدهند. در انتها هم بوی نت های چوب صندل، وانیل، مشک و گیاه پاتچولی را استشمام خواهید کرد که موجب تعادل روحی و روانی و آرامش می شود.
این عطر توت فرنگی دارای رایحه های تند و شیرین با طبع گرم است که آن را مناسب روزهای سرد سال می کند. این عطر خوشبو زنا نه  قدرت ماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی دارد و از آن می توانید در مهمانی های شبانه استفاده کنید و به یک خانم شیک پوش خاص تبدیل شوید. عطر استارلایت دارای حجم ۱۰۰ میلی لیتر است که می توانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید. شما می توانید برای خرید عطر توت فرنگی به صفحه عطر شقایق مراجعه کنید.

 

 

مطلب قبلی عطر روغنی
مطلب بعدی عطر بهار نارنج
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
5.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته