عطر های مردانه برای سنین مختلف
سهیل صمدی

عطر های مردانه برای سنین مختلف

 

عطر و ادکلن مردانه برای سنین مختلف

عطر ها محلول های خوش بویی که باعث می شوند ما در نظر افراد بهتر به نظر برسیم و شخصیت و پرستیژ بالایی بدست آوریم. از گذشته تا به امروز عطر ها توانسته اند جایگاه خوبی در صنعت مد داشته باشند و بسیاری از کسانی که به خوش پوشی خود اهمیت می دهند، دوستدار این هستند که بهترین عطر ها را داشته باشند و نظر مخاطبان خود را به آن جلب کنند.  با گسترش متقاضیان برای خرید عطر و ادکلن مردانه، عطر های مردانه برای سنین مختلف را در هر فروشگاهی بیابید و آن را بخرید اما برای این که عطر خوب و  با کیفیتی خریداری کنید، باید نکاتی را در این زمینه بدانید و این که چه رایحه هایی مناسب چه سنی می باشند به شما کمک می کند تا عطر های مردانه برای سنین مختلف را بهتر بشناسید و اقدام به خرید عطری نمایید که مناسب تیپ و سن شما باشد.

رابطه انتخاب عطر با سن شخص

قاعدتا سن و سال در سلیقه خانم ها و اقایان حرف اول را میزند، سلیقه هر فردی متناسب با سن او تغییر میکند و بسته به جنسیتش از چیز های مختلفی خوشش می آید، عطر و رایحه عطر ها هم از این قاعده مستثنی نیستند.

 در جوانان و نوجوانان شاهد این هستید که سلیقه ها بسیار تغییر پذیر هستند و می خواهند همه چیز را امتحان کنند و متناسب با مد روز پیش بروند، برای همین باید بدانند که کدام عطر ها متناسب سن جوانی است و به خوبی شور و هیجان جوانی را به مخاطب القا می کند.

همچنین در نقطه مقابل جوانان افرادی قرار می گیرند که در دهه 40 و 50 زندگی خود قرار دارند، تنوع پذیری و امتحان کردن چیز های جدید برای این افراد معنی ندارد و خوب اگر بخواهیم بهتر آنها را توصیف کنیم، باید بگوییم که طی این دوره زندگی خود، چیز هایی که قرار بوده است امتحان کنند را امتحان کرده اند و بهترین انتخاب متناسب با سلیقه خود را یافته اند.

از این رو دیگر نیازی ندارند که چیز های جدید را امتحان کنند، در خصوص عطر هم به همین صورت است. جوانان و نوجوانان شور و هیجانی دارند برای انتخاب عطر های جدید و خواهان این هستند که همه رایحه ها را امتحان کنند و در هر موقعیتی از رایحه ای متفاوت استفاده کنند. اما میانسالان عطر متناسب با سلیقه خود را یافته اند و از آن به عنوان امضای خود در انواع مراسم ها استفاده می کنند.

برای همین در این مقاله راجع به عطر های مردانه برای سنین مختلف صحبت می کنیم و اگر شما هم علاقه دارید که ببینید کدام عطر ها برای چه سنی مناسب هستند می توانید ادامه این مطلب را بخوانید و از آن لذت ببرید.

چه عطری برای افراد نوجوان مناسب است؟

سنین نوجوانی زمانی است که آدم در بهترین شرایط بدنی و ذهنی قرار دارد و مشتاق تجربه کردن است؛ از این رو دائما تیپ و لباس خود را عوض می کنند و به دنبال چیز های جدید می گردند، برای هر مهمانی تیپ خاصی میزنند دوست دارند که بیشتر در چشم باشند و بقیه آنها را ببینند، برای همین برای این سن عطرهایی بیشتر به کار می آید که رایحه ی آنها شور و هیجان جوانی را به مخاطب القا کند، اگر نظر ما را بخواهید عطر هایی مناسب سن جوانی و نوجوانی است که رایحه ای نسبتا ملایم  و سبک داشته باشد.

چه عطر هایی برای افراد میانسال مناسب است؟

در سنین میانسالی شخص دیگر تیپ و پرستیژ خود را بدست آورده است، برای همین دیگر به دنبال مد و پوشاک نیست. شاید تغییراتی جزئی را در وی ببینید، ولی به طور کل سیستم وی یک سیستم انتخاب شده و با ثبات است.

معمولا افرادی که در دهه 40 یا 50 زندگی خود قرار دارند از یک رایحه و عطر استفاده می کنند که مناسب سن آنهاست و بیشتر به جای این که شورو هیجان را به مخاطب القا کند به دنبال این هستند که شخصیت و پرستیژ آنها را به مخاطب برساند برای همین بیشتر یک رایحه تایید شده را استفاده می کنند. از این رو عطر های مردانه برای سنین مختلف با هم بسیار فرق دارند.

چه عطر هایی مناسب سنین زیر 20 سال می باشند؟

در این سنین شور هیجان زیادی مشاهده می شود و علایق به شدت وابسته به مد روز می باشد، همچنین افرادی که در این سن قرار دارند به این دلیل که سر کار نمیروند برای انتخاب عطر های خود بسیار آزادتر هستند و می توانند با خیال راحت از انواع عطر برای خود استفاده کنند.

 برای این سن می توان عطر مون بلان لجند آبی استفاده کنید این عطر با شخصیت و شور این دوران بسیار همخوانی دارد از این رو می تواند گزینه مناسبی برای افراد باشد.

عطرهای مناسب برای سنین 21 تا 25 سال

در این سن مردان کم کم آماده می شوند تا برای کار و زندگی اقدام کنند از این رو بیشتر به دنبال این هستند که از عطر هایی با رایحه سنگین تر استفاده کنند همچنین برای آن ها بسیار مهم است که فرد مقابلشان را تحت تاثیر قرار دهند برای همین به شما پیشنهاد می کنم که از سیلورسنت اینتنس، آکوا بولگاری، جیوانچی پورهوم استفاده کنید.

عطرهای مناسب برای سنین 26 تا 32 سال

در این دوره مردان دیگر جایگاه خود را یافته اند و به احتمال زیاد شرایط کاری خوبی برای خود دستو پا کرده اند و دیگر خبری از تیشرت پوشیدن اونم با طرح و رنگ جیغ نیست و بیشتر به دنبال این هستند که از تیپ های سنگین تری استفاده کنند در مورد عطر هم همین توضیحات صدق می کند دیگر خبری از عطر هایی با رایحه تند دوران جوانی به کارشان نمی آید و بیشتر به دنبال این هستند که از عطر های سنگین تری مانند تق هرمس، ساواج دیور، بلو شنل استفاده کنند که رایحه آنها مناسب این سن می باشد.

عطرهای مناسب سن 33 تا 45 سال

با عطر های مردانه در سنین مختلف آشنا شدید حال به دهه 4 زندگی میرسیم. در این سن یک فرد جا افتاده به حساب می آیید، برای همین عطر هایی که در این سن استفاده می کنید باید دارای رایحه ای سنگین تر نسبت به عطر و ادکلن های دوران قبل باشد برای همین به شما کرید آیریش، وان میلیون، فارنهایت دیور را پیشنهاد می دهم تا به خوبی شخصیت شما را به فرد مقابل توضیح دهد.

سوالات متداول عطر های مردانه برای سنین مختلف

  • آیا هر سنی عطر مخصوص به خود را دارد؟
    می توان گفت بله زیرا در هر سنی سلایق کمی متفاوت است درست است که هر فردی سلیقه خودش را دارد اما با بالاتر رفتن سن همانطور که نمی توان از تیشرت های رنگ جیغ و یا شلوار های گشاد استفاده کرد از عطرهایی با رایحه تند هم استفاده نشود بهتر است.
  • در سنین نوجوانی از چه عطر هایی بهتر است استفاده کنیم؟
    در سنین نوجوانی و جوانی از آنجایی که دستتان باز است می توانید همه رایحه ها را امتحان کنید و این کاملا بسته به تیپ شما است.
  • از کجا عطر خوب با قیمت مناسب پیدا کنیم؟
    می توانید با خرید از سایت عطر شقایق از بهترین کیفیت و بهترین قیمت بهره مند شوید.

 

 

 

 

مطلب قبلی اصطلاحات رایج در عطر و ادکلن
مطلب بعدی مقایسه مشک گیاهی حیوانی و سنتتیک
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته