عطر مردانه برای تمام فصول سال
سهیل صمدی

عطر مردانه برای تمام فصول سال

انتخاب یک عطر مردانه برای تمام فصول سال، برای یک فرد خوش پوش کاری بسیار دشوار است مخصوصا این که برای هر مد بخواهد عطر مناسب را استفاده کند، تیپ یک جنتلمن را عطر کامل می کند و رایحه ای که از او ساطع می شود، برای همین است که ترکیب اسانس های عطر و ماندگاری عطر برای او مهم است.

اما از آنجایی که خرید عطر مردانه یا زنانه مناسب فصل کاری بسیار دشوار است نیاز به کمی راهنمایی دارد، همچنین در مورد عطر هایی که میتوان در تمامی فصول سال استفاده کرد، باید چیزهایی را بدانید تا حین خرید صاف به سراغ چیزی که می خواهید بخرید بروید. تا به حال شده است که به خرید عطر بروید و بعد از این که کلی عطر را تست کردید نتوانستید عطر دلخواه خود را انتخاب کنید؟ یا بعد از خرید پشیمان شدید و از بوی عطر خوشتان نیامده است؟ تا به حال به دلیلش فکر کرده اید؟ هنگامی که عطر های مختلف را تست میکنید عصب های بویایی شما تحریک می شوند و بعد از چند بار تست کردن دیگر نمی توانند به درستی تشخیص دهند که رایحه از چه ترکیباتی تشکیل شده است.

همینطور هم ممکن است بوی عطر های قبلی در ذهن شما مانده باشد که باعث شود با بو کردن عطر های جدید به درستی بتوانید تصمیم بگیرید کدام عطر مناسب فصل می باشد. بنابراین باید بدانید که از چه بو و رایحه ای خوشتان می آید و برای چه تیپی و در چه فصلی می خواهید از آن استفاده کنید که بعد مستقیم به سراغ آن بروید و از امتحان کردن عطر های دیگر خودداری نمایید.

عطر مردانه باکیفیت متناسب با فصل

یک عطر مردانه برای تمام فصول سال و با کیفیت باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟ مردان شدیدا به تیپ و عطر خود اهمیت می دهند، مخصوصا آنهایی که پست های مهم شغلی دارند؛ زیرا خوش پوشی و خوش بویی جایگاهی والا به انها می بخشد.

 همانطور که میدانید معیار خانم ها برای انتخاب یک مرد چهره او نیست شاید، خوش پوشی و بهداشت فردی، یکی از اصلی ترین معیار های خانم ها برای انتخاب طرف مقابلشان است. از طرفی دیگر خوش پوشی می تواند تثبیتی برای جایگاه شما در ذهن همکاران، کارمندان، شرکا و سرمایه گذاران باشد. هیچ گاه یک فرد شلخته که بویی نامناسب می دهد، مورد توجه اشخاص مهم قرار نمی گیرد.

در واقع شما با استفاده از عطر ها و تیپ مناسب خود به اطرافیان خود احترام گذاشته اید و برای آنها ارزش قائل شده اید، بنابراین آنها هم در مقابل برای شما ارزش قائل می شوند.

ست کردن رنگ بندی لباس با رایحه عطری که استفاده می کنید، هارمونی فوق العاده ای را ایجاد می کند به شرطی که عطر مردانه برای تمام فصولی که استفاده می کنید از کیفیتی مناسب برخوردار باشد.

عطر مردانه خوب چه خصوصیاتی دارد؟

یک عطر مردانه خوب باید دارای ماندگاری باشد اما هر ماندگاری مد نظر ما نیست. میزان ماندگاری یک عطر بسته به میزان غلظت اسانس عطر است، اما عطر استفاده شده نباید زیاد غلیظ باشد. در واقع فیکساتوری که در عطر استفاده می شود، باعث میشود که تندی بوی عطر گرفته شود و بویی مناسب بدهد. برای همین میزان ترکیب عطر با فیکساتور خیلی مهم است. با ترکیب عطر با فیکساتور عطر ها به دسته های زیر طبقه بندی می شوند:

  • پرفیوم (بیشترین مقدار غلظت را دارد)
  • اودوپرفیوم (ترکیبی از روغن عطر با کمی فیکساتور)
  • ادوتویلت (تیبی از 5 تا 15 درصد عطر)
  • ادکلن ( ترکیبی از 2 تا 4 درصد روغن عطر و مقادیر بسیار زیادی فیکساتور)
  • افزایش ( بسیار مشابه ادکلن بوده ولی از غلظت کمتری نسبت به ادکلن برخوردار است همچنین بجای الکل به عنوان فیکساتور از آب استفاده شده است)

اگر عطر مناسب فصل خریداری کرده اید، اصل بوده باشد، میزان مقادیری که بر روی شیشه آن نوشته شده است به درستی می باشد و ترکیبات طبق اصول سازنده است؛ همچنین اسانس های استفاده شده در عطر مردانه برای تمام فصول سال اصل دارای مرغوبیت بیشتری نسبت به عطر های فیک می باشد.

از کجا می توان این را فهمید از آنجایی که پس از استفاده عطر بوی آن تغییر می کند؟ در صورتی که همچین اتفاقی افتاد بدون شک بدانید که عطر شما تقلبی است. رایحه عطر اصل تا چند ساعت خط بوی خود را حفظ می کند و بعد از آن اروم اروم میزان بو از بین می رود ولی تغییر نمی کند.

رایحه عطر های مناسب فصول مختلف

عطر ها و رایحه عطر ها برای فصول مختلف سال طراحی می شوند مثلا اگر در فصل تابستان از عطری شیرین و گرم با رایحه ای تند استفاده کنید، بجای این که باعث شود اطرافیان لذت ببرند، بیشتر باعث آزردگی آنها می شود. چرا که این بو در فصل گرم که همه به دنبال خنکی هستند حس گرما را برای آنها تداعی می کند. همچنین اگر در فصل سرما از عطر های خنک استفاده کنید تقریبا فقط خودتان می فهمید که عطر زده اید.

بنابراین در فصل گرما از عطر های خنک و در فصول سرد سال از عطر های گرم استفاده کنید. تا تاثیر بیشتری بر مخاطبان خود داشته باشید.

معرفی عطر های مناسب برای تمامی فصول سال

در ادامه عطر تعدادی عطر را به شما معرفی میکنیم و به شما می گوییم که هرکدام مناسب چه فصلی می باشد:

عطر مناسب فصل بهار

  • Karl Lagerfeld
  • Calvin klein Beauty

عطر مناسب فصل تابستان

  • Eclat
  •  Dolce & Gabbana 

عطر مناسب فصل پاییز

  • Gucci by Gucci
  • 212 VIP rose

عطر مناسب فصل زمستان

  • Paco Rabanne Aqua Invictus
  • Thierry Mugler Angel

برای هر فصل دو عطر را معرفی کرده ایم که می توانید از آنها در فصل تعیین شده استفاده کنید و لذت ببرید.

جمع بندی

از آنجایی که عطر کامل کننده پوشش و ست لباس هر مرد است بهتر است که به این مورد توجه بسیاری شود و متناسب با سن و رنگ لباسی که انتخاب می کنید و فصلی از سال که در آن قرار دارید عطر مردانه برای تمام فصول سال مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سوالات متداول عطر مردانه برای تمام فصول سال

عطر خوب باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟
عطر خوب باید دارای ماندگاری باشد که به تدریج از بین برود بدون این که تغییری در رایحه ایجاد شود همچنین عطر اصل را می توانید از روی جنس جعبه و بطری که در آن قرار دارد هم تشخیص دهید.

منظور از عطر مناسب فصل چیست؟
در هر فصل از سال متناسب با شرایط آب و هوایی باید عطری استفاده شود که شرایطی ایده عال را در ذهن مخاطب تداعی کند به همین دلیل برای هر فصل باید از عطری با رایحه ای مناسب استفاده کرد.

عطر خوب را از کجا تهیه کنیم؟
می توانید با خرید از سایت عطر شقایق از کیفیت و اصل بودن کالای خود اطمینان حاصل کنید و اگر مشکلی در محصول تایید شده داشتید با پشتیبانی سایت هماهنگ کنید.

 

 

 

مطلب قبلی مقایسه مشک گیاهی حیوانی و سنتتیک
مطلب بعدی برترین عطر 2020 از نگاه مشتریان
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته