عطر لیلا حاتمی
سهیل صمدی

عطر لیلا حاتمی

خانم لیلا حاتمی بازیگر سرشناس کشور ایران سفارش عطر خود را به شرکتی در فرانسه سپرد تا عطر خود را تولید کند. همانطور که می دانید کشور فرانسه قلب عطرسازی است و محوب ترین عطرها ساخت کشور فرانسه می باشد. شرکتی به نام Parfum در فرانسه وجود دارد که دست به تولید محصولات عطر بدون الکل زده است. عطر Tehranنیز که سفارش لیلا حاتمی است، نیز در این شرکت تولید شده است.

 عطر Tehran

عطر Tehran لیلا حاتمی یا همان عطر تهران بدون الکل تولید گردیده است. این ادکلن دوست داشتنی با بهره گیری از بهترین روش های فرانسوی، در دو نوع زنانه و مردانه تولید شده و در مدت زمان کمی افراد زیادی را مجذوب خود کرده استعطر زنانه و عطر مردانه تهران در شما حس تازگی و طراوت ایجاد می کند. این عطر ماندگاری بالایی دارد و اثر آن در طول روز و حتی شب با ماندگاری بالا باقی می‌ماند.
 

رایحه عطر تهران  

شرکت تولید کننده عطر تهران در فرانسه به حفظ اصالت و ریشه های طبیعی محصولات خود اهمیت فراوانی می دهد و شعار خود را نیز بر همین مبنا قرار داده است. بنیان گذاران این شرکت از مناظر آرام و گرمی و شادابی نور خورشید الهام گرفته ‌اند تا ظرافت بوی گل‌ها را با خلق رایحه و عطرهای استثنایی نشان دهند.

عطر تهران زنانه  

عطر لیلا حاتمی برای زنان با نام تهران، رایحه‌ی گلی و شرقی دارد. این عطر لیلا حاتمی ، برای زنان معاصر است که بسیار مدرن هستند و دارای ویژگی بوی گل‌های آسیایی می‌باشد. نت ابتدایی این عطر را رایحه‌های هلو، فلفل و گریپ‌فروت تشکیل می‌دهد. نت میانی آن را گل بنفشه، یاسمن و شکلات تشکیل داده است و رایحه پایانی آن را پاچولی (نعناع هندی)، خزه، وانیل و کارامل تشکیل می‌دهد.

عطر تهران مردانه   

عطر لیلا حاتمی برای مردان با نام تهران، رایحه چوبی و تند دارد. عطر لیلا حاتمی برای مردان، دارای ویژگی گرم و تلخ است. نت ابتدایی آن را برگاموت، هل نارنجی و فلفل سیاه تشکیل می‌دهد. رایحه میانی آن را انگور سیاه، پاچولی (نعناع هندی) و سیب سبز تشکیل می‌دهد و رایحه پایانی آن نیز وتیور، کهربا و خزه هستند

 

مطلب قبلی مشک در عطاری
مطلب بعدی نقد و بررسی عطر Amouage
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته