عطر با رایحه گل رز
سهیل صمدی

عطر با رایحه گل رز

به طور کل، گل ها یکی از اصلی ترین منابع تولید عطر می باشند. گل رز عصاره بسیار قوی و خوشبویی دارد که به دلیل رایحه و عطر فوق العاده،  ماده اصلی سازنده بسیاری از عطرها می باشد.

خواستگاه اصلی گل رز در نیمکره شمالی زمین است. گل ها بسیار زیبایی هستند که رنگ های متنوع دارند.

عطر با رایحه گل رز

در اینجا قصد داریم چند نمونه از عطر با رایحه گل رز که عطر بی نظیر و فوق العاده ای دارند را برایتان معرفی کنیم:

سوالات متداول عطر با رایحه گل رز   

  • Chloe Roses De Chloe for women ساخت کدام کشور می باشد؟  

کلوئه یک عطر فرانسویست که توسط کلوهه تولید شده است.

  • اسنانس عطر Tresor Midnight Rose چگونه است؟

اسانس مشک، گل رز،گل صدتومنی ، گل یاسمن، سرو ،فلفل صورتی و سرو را دارد

  • ماندگاری عطر Byredo Rose Noir Eau De Perfume چگونه است؟

عطری گرم و ملایم است که ماندگاری بسایر خوبی دارد.

 

بایریدو رز نویر Byredo Rose Noir Eau De Perfume

این عطر رایحه بسیار شیرین و جذاب گل رز را دارد، در نوت میانی و بالایی آن عطر گل محمدی، گریپ فروت، گل فریزیا را دارد و در نوت پایانی عطر مشک و سیتیسوس را احساس می کنید.

ل لابو رز ۳۱Le Labo Rose

این عطر به خالص ترین  عطر گل رز معروف می باشد و ساخت کشور فرانسه است.

 این عطر هم مناسب بانوان و هم مناسب آقایان می باشد.

نت بالایی این عطر، رز کالیفرنیایی است. این عطر بوی شیرینی دارد و در هنگام استفاده بوی چوبی، ادویه ای وگلی را هم احساس می کنید. در این عطر نت های گرم کهربا، کندر، سد و زیره وجود دارد.

بالنسیاجا رزابوتانیسا  Balenciaga Rosabotanica

این عطر بوی بسیار مجذوب کننده و دلنشیتی دارد. امکان ندارد که با کسی مواجه شوید و اسم این عطر را از شما نپرسد.

 هنگام استفاده از این عطر احساس کسی را دارید که در باغ پر از گل قدم میزند، رایحه این عطرترکیبی از برگ انجیر، گل رزتازه و کهربای سفید است.
 

Rose Ikebana Hermes 

این عطر تولید شده از برند هرمس است. در هنگام استفاده از این عطر بوی گریپ فروت خشک، ریواس و رز خالص را احساس می کنید، که بوی بسیار دلنشینی را تولید می کند.

 یک عطر میوه ای می باشد که برای علاقه مندان به نت عطر گل رز و میوه بسیار مناسب است.

 Sa Majeste la Rose Serge Lutens 

طراحی بسیار شیک و زیبای دارد، عطر گران قیمتیست که هنگام استفاده بوی شیرین گل های رز را احساس می کنید.

 این عطر با رایحه بسیار شیرین گل رز آغاز شده  سپس عطر رز با رایحه شیرین عسلی ادغام می شود و در آخر بوی ادویه و نعناع تازه را به طور خیلی خفیف احساس می کنید.

 رایحه عطر گل رز در این عطر بسیار با کیفیت، شفاف و ظریف می باشد.


First Edition Blanche - Van Cleef & Arpels 

تولید و انتشار این محصول توسط برند ون کلیف اند آرپلس می باشد. این عطر در سال 1976 معرفی شد. اگر به دنبال عطری برای فصل زمستان با رایحه گل رز می گردید، این عطر انتخاب مناسبی می باشد. سازنده این عطر ژان کلود النا است. نت اولیه این عطر ترنج، نارنگی ماندارین و دارچین چینی است در نت میانی عطر یاس و رز را احساس می کنید و در نت پایانی اسانس مشک و وانلی را استشمام خواهید کرد.

COCO Mademoiselle – CHANEL

مگر می شود عاشق ادکلن با رایحه شرین و دلپذیر گل رز باشید ولی این عطر را نداشته باشید. COCO Mademoiselle  به دلیل میزان ماندگاری و پراکندگی بالا سه سال متوالی به عنوان بهترین عطر جهان شناخته شده است که محبوبیت و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

 این عطر در سال 2001 به بازار عرضه شد. درهنگام استفاده نت ابتدایی ماندارین، پرتقال، ترنج و شکوفه پرتقال و در نت میانی گل رز، گل یاسف ماندارین ویالانگ یالانگ را احساس میکنید، سپس در نت پایانی به عطر نعناع هندی، وانلیل، خسخس، مشک و لوبیا تونکا می رسید.

 این عطر در سال 2008 برنده جایزه FIFI برای داشتن بهترین تبلیغ شد.

کوکومادمازل شنل توسط Jasques polge  خلق شده است که رایحه ملایم و شرینی که از گل ها و میوه ها دارد، باعث شده مورد حمایت طرفدارانش قرار بگیرد و می توان این عطر را در ردیف برترین عطرهای جهان جای داد.


 رز سدکشنRose Seduction

رایحه خالص و دل انگیز گل رز را دارد. در نت اولیه گل رز صورتی، گل رزقرمز، گل یاسمن، شکوفه گل بنفشه و توت سیاه را استشمام می کنید، سپس در نت میانی گل یاس، ترنج، گل رز قرمز، گل محمدی، شکوفه گل ابریشم و در نت پایانی گل رز سفید، چوب صندل سفید و مشک سفید را احساس می کنید.

این عطر با ماندگاری و پخش بوی بالا و عطر دلپذیری که دارد احساس فوق العاده ای را هنگام استفاده  در روح و جسمتان ایجاد می کند. این عطر یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین انواع عطر با رایحه گل رز می باشد.

رز کلوئه د کلوئه Chloe Roses De Chloe

این عطر بوی عاشقانه، رمانتیک و دلپذیری دارد که درهنگام استفاده رایحه کهربا، مشک سفید، منگولیا، گل های رز محمدی به همراه بوی ترنج استشامام می کنید که  بسیار رایحه جذاب و دلپذیری را ایجاد می کند.

سخن آخر

در این مقاله قصد داشتیم چند نمونه عطر با رایحه گل رز که جز پرطرفدارترین و محبوب ترین عطرها هستند را برایتان معرفی کنیم امیدواریم که بتوانید با مطالعه این مقاله عطر مورد نظر خود را پیدا کنید. همچنین شما می توانید برای خرید عطر به عطر شقایق از معتبر ترین مراجعه عرضه انواع عطر و ادکلن، مراجعه بفرمایید.

 

مطلب قبلی محبوب ترین عطرهای زنانه
مطلب بعدی اسانس عطر چیست؟
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
5.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته