عطر بچه گانه عروسکی
سهیل صمدی

عطر بچه گانه عروسکی

بهتر است که از عطرهای بزرگسالان برای کودکان استفاده نکنید، زیرا بدن کودکان حساس است و مواد شیمیایی به کار رفته در آن ها به سلامت آن ها آسیب می رساند. از جمله عوارض استفاده از این گونه عطرها می توان به حساسیت های تنفسی و واکنش های آلرژیک اشاره کرد که همراه با عطسه و آبریزش بینی می باشد و همین طور ممکن است در اثر جذب مواد شیمیایی در پوست حساسیت های پوستی ایجاد شود.

 کودکان ممکن است در اثر مشاهده والدین هنگام عطر زدن به استفاده از آن علاقه مند شوند. بهتر است برای کودکان از عطرهای مخصوص کودکان که ضد حساسیت هستند استفاده کنید.

 خرید عطر بچه گانه عروسکی

 عطرهای بچه گانه عروسکی در انواع مختلف برندها و شکل های گوناگون تولید می شوند. اگر قصد رفتن به تولد و کادو دادن به کودکی را دارید، خرید یک عطر بچه گانه عروسکی می تواند انتخاب مناسبی باشد چرا که هم طراحی عروسکی زیبایی دارد هم از عطر خوش آن می تواند استفاده کند.

 این عطر ها مناسب هر رنج سنی می باشند و هم برای دختران و پسران قابل استفاده می باشند. در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در مورد تعدادی از برندهای مختلف این عطر ها بیان کنیم تا ضمن آشنایی بیشتر با این گونه عطرها اگر قصد خرید عطری را دارید، انتخاب مناسب تری داشته باشید.

 سوالات متداول عطر بچه گانه عروسکی

  • ادکلن کودک بیبی کوکول مدل خرسی چه نوع رایحه ای دارد و در چه حجمی تولید می شود؟

این ادکلن رایحه شرقی، گل، طبیعت و خوراکی را دارد و در حجم 100 میل تولید می شود.

·ادو تویلت کودک ایر وال مدل Disney Princesچه نوع رایحه و نت هایی دارد؟

این عطر رایحه شیرین و خنکی دارد، در هنگام استشمام در نت اولیه میوه، وانیل و ادویه احساس می کنید و در نت میانی عطر گل پیچ امین الدوله، گل تیاره احساس می شود و در نت پایانی رایحه مشک، گیاه پاتچولی و گریپ فروت را احساس می کنید.

  • آیا عطر زدن به کودک برای او ضرر دارد؟

از آنجایی که سیستم ایمنی بدن کودکان و نوزادان ضعیف است، مواد شیمیایی موجود در عطر و ادکلن ممکن است به بدن آن ها آسیب برساند.

 عطر یا ادکلن عروسکی برند Baby Love

عطر و ادکلن های این برند در کشور چین و در شهر شنزن تولید شده اند. از آنجایی که عطرهایی که برای بزرگسالان ساخته می شوند، عطر آنها از مواد شیمیایی ترکیب شده و ممکن است در صورت استفاده کودکان موجب حساسیت های پوستی شود، برای رفع این مشکل شرکت Weiyesi  اقدام به تولید عطر و ادلکن هایی مخصوص کودکان کرده است که برای پوست هم هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند.

اگر کودک خود را دوست دارید و برای او ارزش قائل هستید، بهتر است که اجازه ندهید که از عطر بزرگ سالان استفاده کند. عطرهای بچگانه عروسکی هم ظاهری زیبا دارند و باعث جلب توجه کردن کودکان می شود و هم عطری ملایم و بسیار خوشبو دارند.

این عطر ها به دلیل رایحه ملایمی که دارند، قابل استفاده در چهارفصل می باشند. ماندگاری و قدرت پخش متوسطی دارند و حساسیت ایجاد نمی کنند.

این عطر و ادکلن ها با رایحه شیرین و میوه ای که دارند، مناسب با سلیقه کودکان می باشند. قیمت این عطر از سی هزارتومان تا پنجاه هزار تومان متغیر است.

 ادکلن عروسکی مدل  Baboon

در ساخت این ادکلن هیچ گونه  مواد آلرژی زایی به کار نرفته است و برای کودکانی که پوست حساس دارند، مناسب می باشند. عطرهای بابون در 9 مدل مختلف ساخته شده اند و رایحه ای بسیارخوشبو، شیرین و میوه ای دارند. این عطرها  در حجم های      50 میلی لیتری تولید می شوند و قدرت پراکندگی بالایی دارند و ازترکیبات مواد مخصوص عالی و باکیفیت تولید می شوند.

رایحه خوشبو، ظاهر جذاب و عروسکی و مواد باکیفیتب که در تولید این عطر به کار رفته سبب شده تا عطرهای بابون  محبوب بسیاری از کودکان و خانواده ها شود.

سعی کنید که در خرید عطر و ادکلن مخصوصا عطر و ادکلن مخصوص کودک نمونه اورجینال و اصل آن را تهیه کنید چرا که ارتباط مستقیم با سلامت کودک دارند و این نکته باید بیش از هر مسئله دیگری مورد توجه قرار گیرد. می توانید برای خرید عطر و یا اطلاع از موجودی آن ها به مرجع عطر شقایق که یکی از معتبرترین مراجع فروش عطر می باشد مراجعه کنید.

 عطر های برند Chic Baby

عطرهای این برند رایحه ملایم و شرینی دارند که مورد علاقه بسیاری از کودکان و خانواده هایشان است. در تولید این عطر هیچ گونه الکلی به کار نرفته است و اگر کودکتان  پوست حساسی دارد، با خیال راحت می توانید از آن ها استفاده کنید.

 عطر Love Chic  Baby Fresh Baby Scent- BOY عطری پسرانه می باشد که هنگام استشمام عطر رایحه های پرتقال، نارنگی، گریپ فروت صورتی رابیشتر احساس می کنید.

یک مدل از عطر های چیک بیبی for little girl Love Chic Baby، Fragrances می باشد. این عطر دخترانه می باشد و رایحه ای شیرین دارد رایحه های استفاده شده در عطر ترنج ایتالیایی، نارنگی صورتی، گل پونه صورتی، گل لیلی آبی، آناناس جزیره ای، رز و نرگس زرد می باشد.

 رنگ شیشه عطر صورتی می باشد، هیچ حساسسیتی ایجاد نمی کند و در حجم 50میلی لیتری تهیه می شود و برای استفاده کودکان و نوجوانان مناسب می باشد.

  عطر کودک برند Burberry

  • Burberry Baby Touch EDT for baby

عطر کودکانه باربری بیبی تاچ رایحه ای شیرین، میوه ای و خنک دارد، هنگام استشمام عطر در نت اولیه رایحه پرتقال، پرتقال ماندارین، ریواس، لیمو، نعناع، گل شاه پسند و لیمو را احساس می کنید سپس در نت میانی عطر زنبق، یاس و شکوفه پرتقال استشمام می شود و در نت پایانی رایحه خزه، وانیل و شیر را احساس می کنید.

 استفاده از این عطر هم برای پسران و دختران، کودکان و نوجوانان مناسب می باشد. این عطر رایحه غالبی شیر دارد و برای استفاده در فصول گرم سال مناسب است. غلظت عطر ادوتویلت می باشد و در حجم صد میل تولید می شود.

 سخن آخر

اگر برای کودک خود قصد خرید عطر یا ادکلن برای کودکتان دارید، حتما از اصل و اورجینال بودن عطر مطمئن شوید زیرا عطری که برای آن ها استفاده می کنید، مستقیما با سلامتشان در ارتباط است.

 

مطلب قبلی عطرهای مناسب محل کار
مطلب بعدی انواع حساسیت به عطر و ادکلن
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
1.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته