عطر بلو شنل
سهیل صمدی

عطر بلو شنل

Bleu de chanel عطری غیر منتظره و غیرقابل انکار همچنین  جسورانه است. با رایحه چوبی و معطر تازه ، خود عمیقاً روح مردی را نشان می دهد که سرنوشت خود را با استقلال و اراده انتخاب می کند. عطر بلو شنل در یک بطری آبی مبهم تولید شده است.

مشخصات بویایی عطر بلو شنل  

مشخصات رایحه گروه بویایی چوبی, آروماتیک چوبی آروماتیک رایحه آغازی نعناع, گیاه درمنه, ترنج, تراشه پوست لیمو نعناع گیاه درمنه ترنج تراشه پوست لیمو رایحه میانی گل شمعدانی, رایحه های سبز, اسطوخودوس, آناناس گل شمعدانی رایحه های سبز اسطوخودوس آناناس رایحه ماندگار ماده ایزو ای سوپر, سرو، دانه تونکا, چوب عنبر, چوب صندل ماده ایزو ای سوپر سرو است.

نحوه استفاده از عطر بلو شنل  

لازم است بدانید که عطرها با گرمی بدن تشدید شده و پخش می گردند. برای اینکه عطر و بوی ماندگار و طولانی تری را تجربه کنید عطر بلو شنل را در خلال زانوها و آرنج های خود اسپری کنید. بعد از استفاده از مالیدن یا خیساندن پوست خودداری کنید. زیرا که عطر را تجزیه می کند و باعث می شود رایحه آن سریعتر از بین برود. در صورتی که ترجیح می دهید عطر را روی مچ دست خود اسپری کنید، حتماً بعد از شستشوی مکرر دست دوباره از آن استفاده کنید. این نکته را نیز بدانید گه بعد از 12 ماه عطر را جایگزین کنید. عطرهای منقضی شده بیش از یک سال تمام رایحه و بوی اصلی خود را از دست می دهند.

بلو شنل پرفیوم  

این محصول غلیظ ترین مدل مجموعه پر طرفدار بلو شنل می باشد. در بردارنده عطر و بویی قوی تر که رایحه مصمم بودن مرد را بیش از پیش در بر دارد. شروعی نشاط آور از نوع آروماتیک، مکثی بر نت های گرم، سرشار از بوی اعتیاد آور سرو و چوب صندل که به سرعت از میان رایحه چوبی و قوی می گذرد.

جذابیت بلو شنل  

درباره جذابیت این عطر بدانید که، به علت ترکیبات رایحه ای خود و میزان پخش بو عالی جزو عطرهای پرطرفدار مردانه است. که علاوه بر مردان بسیار برای خانم ها نیز جذاب می باشد. این عطر جزو ترندهای سال 2020بوده البته مدل پرفیوم آن بسیار ماندگار تر از ادو توالت آن است.

نحوه تشخیص عطر اورجینال بلو شنل  

برای شناسایی اصل این رایحه کافیست تا به بسته بندی آن دقت کنید. درب اصل این عطر مغناطیسی است یعنی به محض نزدیک شدن خود به خود چفت می شود. بطری این عطر آبی شفاف است. می توانید کد روی بسته بندی را با گوشی خود اسکن کنید تا از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید عطر اصل بلو شنل از فروشگاه های معتبر عطر شقایق خرید کنید.

ویژگی عطر بلو شنل  

  • بین سه نسخه مختلف این عطر نسخه ادو تویلت بیشترین ارزش خرید را داشته، رایحه فرش تره و پخش بوی بهتری دارا است.
  • این رایحه بی زمانه، نوتهای تشکیل دهنده این عطر مثل بخور و گریپ فروت و نعنا و زنجبیل همیشه در عطرسازی جایگاه ویژه ای دارند و هیچوقت از مد نخواهند افتاد بر خلاف عطری مثل دیور ساواژ که فقط برای بازار امروزه و وقتی استفاده از امبروکسان از مد بیفتد تاریخ مصرف آن تمام خواهد شد.
  •  از آخرین ساخته های اسطوره ای به اسم ژاک پولژ است. این دلیلی کافی برای ارزشمند بودن خرید آن می باشد.
  • این عطر محصول شنله بوده و شنل در دنیای عطر مثل فراری قرمز یا رولکس طلایی است. هیچ برندی نه دیور نه کرید از نظر استاندارد ساخت و پرستیژ اجتماعی به اندازه ارزش شنل نمی باشد.
  • عطری است که همه جا و همیشه کاربرد دارد، رسمی اسپرت، شب، روز، تو گرما و سرما میشه با خیال راحت از آن استفاده کرد. در نهایت خرید این عطر را به شما پیشنهاد می کنیم همچنین می تواند هدیه ای ارزانده برای عزیزان شما باشد.

 

 

 

مطلب قبلی خرید اینترنتی عطر اونتوس
مطلب بعدی عطر مارلی
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته