عطر بدون جعبه
سهیل صمدی

عطر بدون جعبه

چرا عطرها جعبه ندارد 

ابتدا باید بدانید که اصولا چه تفاقی می افتد که عطرها جعبه ندارند؟ زیرا که عطرهای اصلی تولید شده از کارخانه با بسته بندی معتبر خود شرکت وارد بازار فروش می شوند. چه اتفاقاتی سبب می شود که عطری بدون جعبه شود؟ یا عطر از ابتدا جعبه ای نداشته زیرا که اصل نیست!

عطر تقلبی  

در حالتی عطر بدون جعبه است که  افراد سودجو بطری عطرهای تمام شده را جمع آوری می کنند و درونش را با اسانس آن عطر پر می کنند . این امکان نیز وجود دارد که که عطرهای تقلبی که تمییز کار شده اند را خریداری می کنند و برای گمراه کردن و تشخیص سخت تر مشتری جعبه آن را دور انداخته و بعنوان عطر اورجینال بدون جعبه بفروش می رسانند. در هنگام خرید عطر بدون جعبه به این نکته دقت داشته باشید زیرا که همیشه افراد سودجو منتظر فرصت برای کسب درآمد می باشند. عطری که اورجینال نباشد حتما تقلبی است. پس "های کپی" و "درجه یک و دو" در عطر وجود ندارد. قیمت تمام عطرهای تقلبی حدود 50 هزار تومان است که معمولا دستفروش ها بفروش می رسانند.

تستر عطر  

زمانی نیز وجود دارد که شما تستر عطر را خریداری می کنید. لازم است بدانید که تستر های عطر نیز جعبه دارند اما جعبه آن قهوه ای یا سفید ساده است. شرکت های عطر سازی برای معرفی عطر خود به بازار مخاطبان درون هر جعبه  یک عدد به عنوان تست می گذارند تا فروشنده ها از آن برای معرفی و تست عطر استفاده کنند. همانطور که متوجه شدید تستر عطر با عطر اورجینال تفاوتی از لحاظ کیفیت عطر و ساختار شیشه ندارد تنها جعبه آن است که متفاوت است.
 این نکته را نیز بدانید که تستر عطر به رایگان در اختیار فروشنده قرار می گیرد اما معمولا فروشنده ها تستر های عطر را با 20% هزینه پایین تر به فروش می رسانند. چنانچه که عطر را به عنوان هدیه خریداری نمی کنید و خرید شخصی خودتان است می توانید از گزینه تستر عطر برای خرید استفاده کنید اما بدانید همیشه امکان آن وجود دارد که عطر تقلبی را جایگزین تستر عطر کنند.

برگشت از خرید  

فروش عطر بدون جعبه ممکن است استثناء هایی هم داشته باشد. به عنوان مثال فروشنده عطری را بفروش رسانده و مشتری بدلایل خاص خودش آن عطر را نپسندیده و با احتساب کسر خسارت عطر را تعویض می کند. در چنین صورتی فروشنده آن را با این توضیح و با قیمت تستر و حتی چند درصد پایینتر بفروش می رساند. دقت داشته باشید که چنین موردی به ندرت پیش می آید نه مانند برخی سودجویان که آن را به یک بیزینس تبدیل کرده و از عدم آگاهی مردم سوء استفاده می کنند.

واردات آسانتر  

زمانی نیز وجود دارد که خرید عطر بدون جعبه برای آن است که فروشنده ها برای اینکهخ در زمان وارد کردن عطر ها دچار مشکل نشوند و تعداد بیشتری به توانند وارد کنند جعبه های آن را دور می اندازند. همانطور که می دانید این عطر ها غیرقانونی وارد می شوند و قیمت پایین تری دارند.

پیشنهاد ما

به شما پیشنهاد می کنیم ضمن هزینه ای که متحمل می شوید برای خرید عطر و انتظار کیفیت مناسب و عالی عطر اورجینال را دارید! از فروشگاه های معتبری چون عطر شقایق و با جعبه بدون نگرانی خریداری کنید زیرا که همیشه احتمال وجود عطر تقلبی وجود دارد.

 

مطلب قبلی عطر دست ساز
مطلب بعدی خرید ادکلن اورجینال
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
4.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته