خرید عطر مناسب هدیه ولنتاین
سهیل صمدی

خرید عطر مناسب هدیه ولنتاین

 

خرید عطر مناسب هدیه ولنتاین

درباره عطرها ضرب المثلی وجود دارد که می گوید، خاطره ای که از عطرها باقی می ماند، بسیار پر رنگ تر و شیرین تر است از آلبومی که خاطره ای شیرین را از خود باقی می گذارد. بر اساس همین خرید عطر می تواند هدیه ای مناسب برای روز عشق باشد. در این مطلب به خرید عطر مناسب هدیه ولنتاین می پردازیم .

عطر کالوین کلین سی کی این تو یو

عطر کالوین کلین سی کی این تو یو از عطرهایی است که بسیار پر طرفدار است و از 10 عطر برتر کالوین کلین است. این عطر در سال 2007 به بازار عطرها اضافه شد و عرضه گردید.  

رایحه این عطر بسیار خنک و ملایم است و همه خانم های جوان می توانند از آن به عنوان یک عطر روزانه استفاده کنند. در واقع گزینه خوبی برای خانم های شاد و پر جنب و جوش است. در نت آغازین این عطر از رایحه هایی مثل ترنج، انگور فرنگی سرخ و دارابی استفاده شده است و در نت میانی هم از رایحه های به صورت  ترکیب لطیف ارکیده و کاکتوس در کنار هم استفاده شده است.

نت پایانی این عطر دارای رایحه شیرین و دلپذیری است که در آن از  وانیل، سرخس و کهربا  استفاده شده است. این عطر یک گزینه بسیار مناسب برای قرارهای عاشقانه و مهمانی های دوستانه است.

عطر لالیک لامور

برای خرید عطر مناسب هدیه ولنتاین می توان به عطر لالیک لامور اشاره کرد. این عطر، خنک، چوبی، گل فام و مشک اندود است. این عطر در سال 2013 از کمپانی فرانسوی ها رونمایی شد. معمولا خانم های جوان و یا خانم هایی در اوایل میانسالی این عطر را می پسندند. این رایحه بسیار جذاب و اغواگر برای اطرافیان است.

در لالیک آمور رایحه های شیرین، خنک و بسیار زنانه ای مثل ترنج، رز، بهارنارنج، گل مریم، یاس، ‌گاردنیای یاسمنی، چوب صندل سفید، مشک و سدر استفاده شده است. این رایحه ها در کنار یکدیگر، رایحه ای خاطره انگیز و رویایی را خلق می کنند. این عطر تعادل مناسبی را بین رایحه های خنک و شیرین ایجاد کرده و می تواند عطری همه پسند باشد و احساس دلزدگی در اطافیان هم ایجاد نکند.

عطر کالوین کلین ایفوریا زنانه

این عطر، عطرمتشکل از رایحه شرقی و ایفوریا است. در سال 2005 به عنوان عطری پاییزی و زمستانی وارد بازار شد. دارای سرشتی گرم و لطیف است. از این عطر هم برای استفاده روزانه و هم برای مهمانی ها استفاده می شود.

بسیاری از خانم های جوان آن را به عنوان عطر امضا خود در روزهای سرد سال مثل پاییز و زمستان تبدیل کرده اند. در این عطر از انار، لاله مردابی و چوب ماهون استفاده شده است که حسی مثل قدم زدن در جنگل های نمناک و بارون زده را منتقل می کند. در این عطر از رایحه های دل انگیز دیگری چون  بنفشه، مشک و کهربا هم استفاده شده است.

عطر شیسیدوزن زنانه

در خرید عطر مناسب هدیه ولنتاین می توانید عطر شیسیدوزن زنانه را هم مد نظر داشته باشید. این عطر یک عطری ژاپنی است که گل فام، مشک اندود و چوبی است.

در سال 2007 این عطر روانه بازار شد. برای استفاده روزانه بسیار مناسب خانم های جوان است. از رایحه هایی دل‌انگیزی چون گریپ‌فروت، ترنج، آناناس، رز و پرتقال در این عطر استفاده شده است.

در نت میانی هم از رایحه های شیرین و زنانه ای چون  بنفشه، سنبل، فریزیا، گل برف، لاله مردابی، سیب سرخ و گاردنیای یاسمنی استفاده شده است و در نت پایانی هم از رایحه مشک و کهربا و سدر و نعنا در این عطر بهره گرفته شده است.

این عطر دارای پخش بو و ماندگاری مناسب است که برای استفاده در قرارهای دوستانه و عاشقانه بسیار مناسب است.

عطر جنیفرلوپز استیل

این عطر یک عطر آمریکایی و خنک است که در سال 2003 روانه بازار عطر شد. این عطر در گروه بویایی گل فام جای دارد و برای استفاده روزانه خانم های جوان بسیار مناسب است. دارای تعادل خنکی، شیرینی و تلخی و تندی بسیار لطیفی است. بسیاری از خانم ها آن را به عنوان عطر امضا در روزهای گرم سال تبدیل کرده اند.

در این عطر از ترکیب جادویی روایحی چون  فلفل، چای، سیب، نارنگی ماندارین، برنج، رز، فریزیا، گل برف، پیچ امین‌الدوله، یاس،‌ شکوفه پرتقال، ‌زنبق، فلفل، چوب صندل سفید، مشک و کهربا استفاده شده است. رایحه چای در این عطر، وقار و آرامش زنانه خاصی را ایجاد می کند.

عطر ویکتور اند رولف فلاور بمب ادو پرفیوم

در خرید عطر مناسب هدیه ولنتاین می توان عطر ویکتور اند رولف فلاور بمب ادو پرفیوم را به راحتی نام برد. کمتر کسی است که اهل عطر و ادکلن باشد و این نام را نشنیده باشد.

این عطر حدود 15 سال است که به گروه عطرهای معتدل و گل فام اضافه شده است. این عطر تحولی بزرگ را در بازار جهانی عطرها ایجاد کرد. این عطر برای بسیاری از خانم ها در مهمانی های خاص و رسمی و دوستانه مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین برای قرارهای عاشقانه هم عطری بسیار مناسب می باشد.

نت آغازین این عطر از رایحه ترنج در کنار گل اوسمانتوس و چای می باشد و در نت میانی هم از روایح دلربابی چون ارکیده، رز، شکوفه پرتقال و یاس و فریزیا استفاده شده است. نت پایانی هم از دو رایحه ساده اما ماندگار چون مشک و نعناع هندی استفاده شده است.

این عطر دارای ماندگاری بالا و پخش بویی بسیار عالی است. بازخورد خوبی را داشته است و برای سالهای متمادی به عنوان عطری لوکس و پر فروش در قفسه های فروشگاه ها جای گرفته است.

جهت دستیابی به نام عطر های بیشتری برای خرید به عنوان هدیه ولنتاین، مقاله عطر بهترین هدیه برای ولنتاین را مطالعه بفرمایید.

سوالات متداول راهنمای خرید عطر مناسب هدیه ولنتاین

  • کدام برند از عطرها برای خرید عطر مناسب هدیه ولنتاین بهتر است؟
    همه عطرها می تواند با توجه به سلیقه شخصی خود و پارتنرتان مناسب باشد. اما شاید از بهترین ها بتوان به برندهای کالوین کلین، ورساچه، لالیک و جنیفر لوپز اشاره کرد.
     
  • کدام برند ها عطر دارای ماندگاری بالایی هستند؟
    بعضی از عطرها مانند ورساچه، کالویتن کلین و گرس از عطرهایی هستند که دارای ماندگاری خوبی هستند.
     
  • از عطرهای خنک کدام بیشتر مناسب برای ولنتاین هستند؟
    از عطرهای خنک می توان به عطرهای جنیفر لوپز و کالوین کلین برای خرید عطر مناسب هدیه ولنتاین اشاره کرد.

 

مطلب قبلی بهترین عطر و ادکلن مناسب مهمانی
مطلب بعدی تاثیر عطر روی احساسات
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
4.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته