خرید عطر لوکس مخصوص مهمانی
سهیل صمدی

خرید عطر لوکس مخصوص مهمانی

 

خرید عطر لوکس مخصوص مهمانی

بسیاری از افراد بعد از دعوت شدن به مهمانی و انتخاب لباس و کیف و کفش مناسب به این موضوع  فکر می کنند که حالا چه عطری را استفاده کنیم؟ اگر بخواهیم از خصوصیت عطر لوکس مخصوص مهمانی بگوییم اولین مورد این است که رایحه های شیرین، تلخ، گرم و تند استفاده شود. البته باید در نظر داشته باشید که در چه فصلی قصد استفاده از عطر را دارید که آن هم با توجه به اصول انتخاب و خرید عطر در فصل ها، باید از عطر های سرد در فصول گرم سال و از عطر های گرم در فصول سرد سال استفاده شود.

نکته دیگری که مهم است این است که برگزاری مهمانی و یا مکان مهمانی را در نظر داشته باشید. اینکه فضای مهمانی باز است یا بسته که با توجه به آن، در فضای باز اغلب از عطر های تند و تلخ و در مکان های بسته از عطر های ملایم استفاده می شود. در ادامه موارد بیشتری از ویژگی عطر لوکس مناسب مهمانی را بیان می کنیم.

تناسب انتخاب عطر با سبک مهمانی

وقتی می خواهید عطر مهمانی شبانه را انتخاب کنید باید در نظر داشته باشید که با مهمانی که قصد دارید در آن حضور داشته باشید، آن عطر همخوانی دارد یا خیر. پس از گروه عطر هایی انتخاب کنید که جزء عطر های شبانه هستند و به آن ها عطر لوکس مخصوص مهمانی هم گفته می شود.

ویژگی عطرهای لوکس مخصوص مهمانی

از جمله خصوصیات عطر لوکس مخصوص مهمانی این است که خاص هستند. در حالت کلی عطر های لوکس عطر هایی هستند که به صورت دست ساز و با پایه طبیعی برای افرادی که دوست دارند بوی طبیعی و خاصی را داشته باشند، ساخته و تولید می شود. اغلب این عطر ها برای خانواده های سلطنتی و بازیگران و سلبریتی ها تولید و ساخته می شود.

عطرهای لوکس فرآیند تولید و ساخت پیچیده ای دارند و برای تولید آن ها از مواد طبیعی و گران قیمتی استفاده شده است. حتی زمانی که صرف تولید این عطر ها می شود هم زیاد است و این مورد بر خاص بودن عطر می افزاید.

عطر هایی که خاص و لوکس هستند در واقع روایتی از یک ماجرای جذاب هنری هستند. عطر ساز از ویژگی های طبیعت برای طراحی یک عطر خاص و منحصر به فرد الهام می گیرد. برای عطری از جنس طبیعت باید از عناصر طبیعی که در طبیعت موجود است، استفاده شود. مثلا می تواند رایحه عطر خاص، از بوی تازگی چمن تا حس نت های موسیقی هم باشد. در واقع دانش عطر سازی از الهامات روح طبیعت گرفته می شود.

عطرهای لوکس و دست ساز و خاص برای خانواده های سلطنتی مانند ملکه ویکتوریا ساخته می شوند. پرنسس دایانا هم از طرفداران این گونه عطر ها بود. او از عطر های گلدار Quelques fleurs در جشن عروسی خود استفاده کرد.

اما برای اینکه افراد و اشخاص عادی از عطر لوکس مخصوص مهمانی استفاده کنند، لازم نیست اینگونه عطر ها را داشته باشند. فقط عطر های مناسب مهمانی کافی است که مطابق با اصول انتخاب آن باشد. در ادامه با چند عطر لاکچری خاص مهمانی اشنا می شویم:

مهم ترین ویژگی عطرهای لوکس برای مهمانی های شبانه

  • ماندگاری بالا
  • پخش بوی زیاد
  • دارای نت هایی با رایحه چوبی، دودی، کهربا، عود، مشک و یا چوب صندل شبانه.
  • دارای رایحه سنگین

چند نمونه عطر لوکس مخصوص مهمانی

جهت خرید عطر لوکس مخصوص مهمانی می توانید به موارد زیر توجه کنید؛ و یا با ما تماس بگیرید تا مشاوره رایگان دریافت کنید؛ همچنین می توانید مقاله بهترین عطر و ادکلن مناسب مهمانی را جهت آشنایی با تعداد عطر ها و ادکلن های مخصوص مهمانی بیشتری مطالعه بفرمایید.

Maison Francis Kurkdjian – Oud Satin Mood

عطر فرانسیس کرکجان عود ساتین مود یک عطر لوکس مخصوص مهمانی است. این عطر در سال 2015 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد که دارای بویی گرم و شیرین است. الهام گرفته از بوی چوب درخت عود است و مناسب برای مهمانی خاص و لاکچری است. ترکیبی از بوی عود و گل رز را در این عطر حس می کنیم. این عطر مدرن و عجیب است. این عطر دارای در شیشه ای مشکی و طلای کار شده روی آن است که عرضه می شود. مناسب برای استفاده آقایان و خانم ها است.

ادکلن بای کیلیان اینسس عود Kilian – Incense Oud

این عطر از عطر های خاص و لاکچری برای مهمانی است. دارای رایحه گرم و شرقی است که به بازار عرضه گردیده است. دارای رایحه اولیه رز، شمعدانی، فلفل صورتی و هل است. رایحه غالب در این عطر بخور خوشبو و هل در کنار عطر خوشی از گل رز، جذابیت در این عطر را چندین برابر می کند. این عطر هم زنانه و هم مردانه است.

تام فورد ولت اورکید TOM FORD VELVET ORCHID EDP W 100 ML

تام فرد برند آمریکایی است که در سال 2014 روانه بازار شد. این عطر یک عطر لوکس مخصوص مهمانی است که دارای رایحه ای از عطر های گل فام و شرقی ویژه است. دارای روح پر حرارتی است. عطری مناسب برای خانم های پر جنب و جوش و جذاب که دوست دارند، در مهمانی بدرخشند. دارای پخش بو و ماندگاری بالا است. این عطر دارای سرشتی عمیقا زنانه است. به طور کلی خانواده بویایی این عطر، شرقی و گلی است.

عطر دیور ساواج Dior Sauvage

این عطر دارای رایحه گرم و تند است که در سال 2015 روانه بازار شد. عطری مردانه و سلطنتی است. بیشتر برای فصول خنک سال استفاده می شود. دارای گروه بویایی معطر است.

سوالات متداول خرید عطر لوکس مخصوص مهمانی

  • مهمترین نکات در انتخاب عطر شبانه چیست؟
    اول باید به این نکته توجه کنید که قرار است در چه مکانی استفاده شود. بعد به فصل برگزاری مهمانی هم باید توجه شود.
     
  • بهترین عطر های لوکس برای مهمانی های شبانه کدام است؟
    به جز رعایت اصول انتخاب عطر، سلیقه ای هم می باشد. اونتوس، ویکتور اند رولف، کو کو شنل، تام فورد و جیورجیو آرمانی برای مهمانی مناسب هستند.
     
  • عطر نیش چیست؟
    به عطرهای لوکس و دست ساز و کمیاب عطر نیش می گویند. این عطر ها برای خانواده ای سلطنتی، بازیگران و سلبریی ها تولید و ساخته می شود. دارای کنستانتره قوی تری از مواد طبیعی است. رایحه این عطرها از طبیعت الهام گرفته شده است.
     
  • برای مهمانی های دوستانه و محافل غیر رسمی بهتر است از چه عطر هایی استفاده کنیم؟
    عطر هایی با رایحه شاد و نشاط آور مناسب برای محافل و مهمانی های دوستانه است. از عطر های خنک ملایم در جمع های دوستانه بیشتر استفاده می شود.

 

مطلب قبلی خصوصیات عطر گرم و شیرین
مطلب بعدی معرفی عطرهای ارزان قیمت زنانه و مردانه
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
1.8
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته