خرید عطر لالیک
سهیل صمدی

خرید عطر لالیک

لالیک برندی است با قدرت جادویی که با توجه به پخش بو و ماندگاری بالای این عطر همچنین قیمت مناسب کاملا ارزش خرید را خواهد داشت. این برند عطرهای متفاوتی برای آقایان و خانم ها تولید کرده است که نسبت به ماندگاری و فرمولاسیون خود قیمت متفاوتی دارد. البته این برند عطرهای بی جنسیتی را نیز تولید کرده است که مناسب برای همه افرا دمی باشد و محدودیتی از لحاظ جنسیتی در زمان انتخاب ندارد.

عطر لالیک  

بنیانگذار عطر لالیک در سال ۱۸۶۰ در کشور فرانسه متولد شد. شغل او قبل تر از آن طراح شیشه و بلور بود و شهرت جهانی او به خاطر ابداع بطری‌های عطر، گلدان، جواهرات، لوستر، ساعت‌ دیواری و در اواخر عمرش، آرم تزئینی روی درب موتور اتومبیل‌ها از قبیل آرم ایستاده مرسدس بنز یا فورد است. او در سال ۱۸۷۲ با کمک جوستین مارین شروع به یادگیری طراحی کرد. دو سال بعد، بعد از مرگ پدرش شروع به کارآموزی در یک طلا و جواهر سازی در پاریس پیش Louis Aucoc کرد و به طور همزمان هم در کلاس‌های شبانه Ecole des arts décoratifs ادامه تحصیل داد.

 LALIQUE در آن طلاسازی چیزی حدود دو سال کار کرد و بعد در سال ۱۸۷۶ برای ادامه تحصیل در کالج هنری Sydenham به لندن مهاجرت کرد و در این کالج، مهارت‌های طراحی گرافیکی خود را بالا برد و رویکرد طبیعت ‌گرایانه اش نسبت به هنر، پرورش یافت. او بعد از دو سال که از لندن به فرانسه بازگشت، به عنوان یک هنرمند آزاد آغاز به کار کرد و برای جواهرسازان فرانسوی مانند Cartier و Boucheron طراحی قطعات جواهر انجام می داد. در سال ۱۸۸۵، او موفق به تأسیس برند خود شد و در عرض ۵ سال،  LALIQUE به یکی از برترین طراحان جواهر در فرانسه تبدیل شد.
 

عطر لالیک مشکی  

عطر لالیک مشکی دارای رایحه ای بسیار تاریک و رمزآلود است. ناتالی لورسن طراح ادکلن لالیک مردانه با خلق این شاهکار محدودیت ها را کنار زده تا رایحه ای بسیار انتزاعی و خاص را به مخاطبین ارائه کند. رایحه ای چالش برانگیز و گستاخ! ویژگی های ذکر شده، ادکلن لالیک را بیشتر از یک عطر عمومی برای استفاده روزانه، تبدیل به یک اثر هنری کرده است.

 لالیک انکر نویر (لالیک مشکی) عطری بسیار تاریک، گاتیک و گرم است. دلیل این تاریک بودن استفاده از گیاه وتیور در ترکیب پایه این عطر می باشد. گیاه وتیور معمولا به دو شکل در عطرها وجود دارد مثلا در عطرهای برند کرید این گیاه، بسیار تمیز و صابونی به مشام می رسد اما از طرفی در دیگر عطرها معمولا شامل بویی تاریک و بسیار قوی می باشد.

 در لالیک مشکی، وتیور (خس خس) باعث شده تا این عطر رایحه زمینی پیدا کند و در عین حال شامل نت های دیگری نیز باشد، برای مثال شما رایحه درخت سرو را در ادکلن لالیک دارید که المان سبز رنگی به آن اضافه می کند و در عین حال کیفیت رایحه وتیور را نیز بهتر می کند. در نت های پایه، لالیک مشکی دارای رایحه ی چوب کشمیر و مشک است هرچند که مشک استفاده شده در آن برای همه قابل استشمام نیست اما در نهایت می توانیم رایحه لالیک انکر نویر را با کلمات چوبی، علفی، سنگین، زمینی، تمیز و تاریک توصیف نماییم.

نت های لالیک مشکی 

با اولین استفاده از ادکلن لالیک رایحه محصور کننده سرو در نت های اولیه شما را به خلسه‌ای بسیار عمیق خواهد برد. در نت های میانی لالیک انکر نویر ترکیب گیاه وتیور باعث می شود نوعی هارمونی و حالت معنوی در ذهن شما ایجاد شود که به واسطه آن اعتماد به نفس بسیار بالایی پیدا می کنید اما در نت های پایه شاهد غلبه مشک و چوب کشمیر در رایحه‌ی ادکلن لالیک خواهید بود.

زمان مناسب از لالیک مشکی  

ادکلن لالیک مشکی برای مردان جوانی که به سمت آرزوهای خود گام بر می دارند و در این راه نیاز به انگیزه ای برای موفقیت دارند، بسیار مناسب است. ادکلن لالیک مردانه رایحه ای بسیار مرموز، عمیق و غیرعادی دارد و برای مردان خاص و جذاب بهترین گزینه است. مردان جوانی که به دنبال عطرهای خاص هستند، طرفدار اصلی لالیک مردانه هستند. به طور کلی لالیک مشکی دارای رایحه ای تلخ و گرم است و با توجه به ترکیباتی که در ساخت آن به کار رفته، بهترین و مناسب ترین فصول برای استفاده از آن زمستان، پاییز و بهار می باشد.

ماندگاری عطر لالیک  

دزباره ماندگاری غطر لالیک باید بدانید که در دمای پایین تر ماندگاری بیشتری دارد. به عنوان مثال در فصل زمستان 12 ساعت ماندگار و در فصل تابستان حدود 7 ساعت ماندگاری دارد. این عطرر در بطری 50 میلی و 100 میلی تولید شده است که هیچ فرقی از لحاظ غلظت ندارد زیرا که هر دو ادوتویلت هستند.

تلفظ صحیح عطر لالیک  

جالب است بدانید که اکثر عطر و لوازم آرایشی، بهداشتی فرانسوی به اشتباه به فارسی برگردانده می شوند. باید بگوییم که حدود 90 درصد محصولات فرانسوی در زبان فرانسوی اشتباه تلفظ می شود. برای پی بردن به این حقیقت کافیست که از ابزارهایی چون ترنسلیت استفاده کنید و تلفظ آن را بشنوید. خوب است که اگر از محصولی استفاده می کنیم اصالت آن را نیز خفظ نماییم بدین منظور باید بدانید که تلفظ صحیی لالیک، لَلُومی باشد. حرف q،e آخر آن اصلا تلفظ نمی گردد.

خرید عطر لالیک  

برای خرید عطر لالیک اصل می تواند به سایت فروشگاهی شقایق مراجعه کرده و بدون نگرانی محصول اوجینال لالیک را درب منزل خود دریافت کنید.

مطلب قبلی ماندگاری عطر
مطلب بعدی خرید عطر تام فورد
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته