خرید عطر زارا
سهیل صمدی

خرید عطر زارا

زارا یک برند مد فوق العاده با بسیاری از مشتریان راضی است. شاید شما هم بهترین لباس های زارا را بشناسند، اما زارا عطرهای مختلف دیگری نیز در مجوعه خود به فروش می رساند که بسیاری از آنها در واقع بسیار خوشبو هستند. اما بهترین عطرهای زارا برای زنان و مردان کدام هستند؟ در مقاله خرید عطر زارا 5 نمونه از بهترین آنها را بررسی می کنیم.

برند زارا و عطرهای آن  

زارا برندی است که احتمالاً تاکنون همه آن را شنیده اند. زارا به خاطر لباس و لوازم جانبی ارزان قیمت اما عالی که در مجوعه های خود دارد معروف است، این برند واقعاً نامی را برای خودش در دنیا رقم زده است. زارا در سال 1975 در اسپانیا تأسیس شد  اما تا سال 1998 شروع به تولید رایحه نکرده است.

قیمت عطر زارا  

در حال حاضر، برند زارا به دلیل عطرهای بسیار ارزان قیمت در دنیای عطرها معروف است که برخلاف بسیاری از برند های ارزان قیمت، در واقع رایحه بسیار خوب و با کیفیتی دارد. برای خرید عطر ​​زارا معمولا قیمتی نزدیک به 20 دلار باید بپردازید که برای خرید عطر اصل قیمتی کاملا مقرون به صرفه و ارزان است. در حال حاضر، زارا خلاقیت های منحصر به فردی در تولید عطر های خود دارد اما گاهی اوقات این برند از عطرهای محبوب دیگر نیز تقلید می کند.

نکته دیگری که باید درباره عطر Zara بدانید این است که این شرکت عطرهای خود را بصورت آنلاین نمی فروشد. برای اینکه آنها را امتحان کنید باید از یک فروشگاه زارا در نزدیکی خود بازدید کنید. و این چیزی است که ما به شما توصیه می کنیم زیرا زارا رایحه های عالی بسیاری دارد. در ادامه برخی از بهترین عطرهای زنانه زارا را مشاهده می کنید که ترتیب خاصی ندارد.

Zara Damascene Rose

Zara Damascene Rose عطری فوق العاده با رایحه ای میوه ای و گلدار است که شباهت زیادی به Gucci Rush دارد. این عطر با رایحه ای شیرین، میوه ای از گلابی و دانه های سیاه دانه شروع می شود که با برخی از نت های فلفلی پشتیبانی می شود. بعد از مدتی بیشتر متوجه رایحه میوه ها و همچنین گل ها می شوید. اگرچه نام این عطر "Damascene Rose" است ، اما نتی در مورد rose  در آن موجود نیست. با این حال، بوی فوق العاده ای داشته و قطعاً تأثیر خوبی از بوی گل فروشی ها در خود دارد. پایه این عطر به دلیل داشتن نت های وانیل و پرالین کمی شیرین تر است.

نت ها: مهمترین نت های داماسکن رز  شامل: فلفل صورتی، فلفل سفید، گلابی و توت قرمز است. نت های میانی آن هلو، هلیوتروپ، عنبیه، فریزی و سوسن دره است. نتهای پایانی شامل پرلین ، مشک ، پاتولی ، وانیل و چوبهای سفید است.

 بهترین زمان  برای استفاده از Zara Damascene Rose

Zara Damascene Rose رایحه ای خارق العاده است که می توانید تمام سال آن را استفاده کنید. این عطر به دلیل داشتن گل ها و میوه ها در خود حس طراوت و شادابی را منتقل می کند هم زمان می توانید شیرینی خوبی را از آن استشمام کنید. ترکیب این رایحه ها باعث می شود که هم در ماههای گرمتر و هم در ماههای سرد سال کاربرد داشته باشد. علاوه بر این از این عطر به شکل رسمی در قرار ملاقات های مهم نیز استفاده می شود. به طور کلی، کاربرد این عطر بسیار متنوع است و لازم است که  آن را از نزدیک امتحان کنید!

 Zara Red Vanilla

عطرZara Red Vanilla  با ترکیب رایحه ای مناسب از میوه های شیرین عطری دوست داشتنی شده است. این عطر با رایحه ای از توت سیاه و گلابی شروع می شود و سپس با رایحه میوه های شیرین تکمیل می شود. این طعم شیرین و میوه ای برای مدت طولانی باقی می ماند و با همراهی برخی از نت های خوراکی پایان می یابد. نت های red vanilla شامل: وانیل، لوبیای تونکا و پرلین است. با وجود نام "وانیل سرخ" شما واقعا نمی توانید عطر و بوی وانیلی قوی را از آن بگیرید. با این وجود این عطر بوی شگفت انگیزی داشته و دارای رایحه اغوا کننده و دوست داشتنی است.

نت ها: وانیل سرخ، لوبیای تونکا، عنبیه، گلابی ، شاه توت و پاتولی است.
 

 

 بهترین زمان برای استفاده از Zara Red Vanilla

 رایحه ای عالی برای استفاده در ماه های سرد است. این محصول دارای رایحه ای شیرین از میوه ها و نت های لذیذ است که در روزهای سردتر کاربرد دارد زیرا رایحه به راحتی در درمان سرماخوردگی می تواند موثر باشد. شیرینی این عطر باعث می شود تا انتخاب مناسبی برای یک رویداد مهم باشد.

Zara Oriental

عطر zara oriental با وجود بوی شیرین، وانیلی و کارامل رایحه  فوق العاده ای دارد. این عطر بلافاصله  پس از استفاده با شیرینی وانیل و کارامل شروع می شود که با کمی طراوت همراه است. با گذشت زمان نت میانی این عطر واقعاً تغییر نمی کند بدین معنی که بوی گل و مشک از آن منتشر می گردد. با این حال که این عطر رایحه ای خطی است اما بوی خارق العاده ای دارد.

نت های برتر زارا شرقی عبارت است از: ترنج ، گل رز و فریزی. نت های میانی  شامل وانیل و یاس است. همچنین نت پایانی مشک  پاتچولی و کارامل است.

بهترین زمان برای استفاده از Zara Oriental

Zara oriental عطری عالی برای استفاده در ماه های سردتر است. نت های این عطر شیرینی زیبایی به آن داده است که باعث می شود در ماه های سرد سال کاملاً کاربرد داشته باشد. این محصول مناسب استفاده هر روز در طول روز و شب است. این عطر همچنین هنگام بیرون آمدن در شب بسیار مناسب است، زیرا تا حدی اغوا کننده است. به طور کلی، یک عطر فوق العاده و مطمئناً ارزش آن را دارد که یکبار آن را امتحان کنید.

 Zara Orchid

Zara Orchid رایحه ای زیبا با رایحه ای از گل و میوه است که شباهت زیادی به Victoria's Secret Bombshell دارد. این عطر با رایحه ای میوه ای ، کمی گرمسیری شروع می شود. پس از مدتی می توانید برخی از نت های گل و همچنین برخی از نت های میوه ای دیگر را نیز احساس کنید. این عطر و بویی روشن و پر جنب و جوش را ایجاد می کند. رایحه ارکیده به طور عمده با رایحه ای گرمسیری، میوه ای و گلدار است.

نت های برتر زارا ارکیده: نت اولیه ترنج ، سیاه دانه و گل رز است. نت های میانی ارکیده، هلو و زنبق دره است. نت های پایه کهربا ، مشک و سرو است.

بهترین زمان برای استفاده از Zara Orchid

عطری فوق العاده که مناسب استفاده در طول بهار و تابستان است. این عطر رایحه ای  تازه و گرمسیری دارد که با ماههای گرم سال کاملا مطابقت دارد. گل های موجود در این عطر همچنین به آن یک رایحه بالنده و شاداب می بخشد، که این عطر را به یک عطر روزانه فوق العاده تبدیل می کند. با این حال علاوه بر استفاده روزانه می توانید از این محصول در یک رویداد نیمه رسمی نیز استفاده کنید.

 Zara Forget Me Not

Zara Forget Me Not عطری فوق العاده با شباهت نزدیک به Dolce & Gabbana Light Blue است. این عطر دارای رایحه ای بسیار واضح و عمدتاً تازه با زمینه ای آبزی و کمی سبز است. به طور کلی ، این عطر به Dolce & Gabbana Light Blue بسیار نزدیک است فقط زارا کمی ظریف تر است. با این وجود این عطر فوق العاده با یک نت آغازین تازه میوه ای ، یک میانه از گل و یک پایه کمی شور است.

نت های برتر زارا: سیب سبز، سرو و سنبل نیست. نت های میانی بامبو گل رز سفید و سنبل است. نت های پایه کهربا و مشک هستند.

 بهترین زمان برای استفاده از Zara Forget Me Not

عطری فوق العاده برای استفاده در ماه های گرم است. این عطر بسیار تازه و فرش است که در تابستان بوی بسیار مطبوع و طراوت می دهد. اگر به دنبال رایحه ای مشابه اما کمی ارزانتر از Dolce & Gabbana Light Blue هستید، این عطر گزینه خوبی است.

ارزش خرید عطر زارا  

عطرهای زارا قطعاً ارزش خرید دارند. عطرهای زارا قیمت های خارق العاده ای دارند و اغلب اوقات نیز بوی واقعا خوبی دارند. البته این برداشت برای تمام عطرهای زارا قابل تعمیم نیست ، اما موارد ذکر شده در بالا قطعاً ارزش امتحان کردن را دارند.

با داشتن رایحه Zara ، عطر و بوی خوبی با قیمت فوق العاده به دست می آورید. در حال حاضر با خرید عطر زارا و قیمت پایین این عطر از نظر کیفیت می درخشد. زیرا قیمت بطری Zara به راحتی به شما امکان می دهد تا هر زمان که بخواهید دوباره از آن استفاده کنید.

به طور کلی ، عطرهای زارا قطعاً ارزش آن را دارند. شما با قیمت کم عطر و بوی خوبی دریافت می کنید. توصیه می کنم که به مجموعه رایحه که بررسی کردیم نگاهی بیندازید و ببینید کدام یک از این عطرهای Zara کاملاً مناسب شما هستند.

 

مطلب قبلی عطر مارلی
مطلب بعدی معرفی عطرسازان بزرگ Lorenzo Villoresi
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
5.0
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته