خرید عطر تام فورد
سهیل صمدی

خرید عطر تام فورد

از سال 2005 نام تجاری لوکس تام فورد همراه با تجملات مدرن وارد بازار جهانی عطر شد. عطرهای دلپذیر اغوا کننده و محصولات نفیس لوازم آرایشی و بهداشتی آن با خلاقیت های ظریف مد، توسط طراحان تحسین شده طراحی شده اند. همه طرفداران عطر خواستار عطری خاص هستند که بی نظیر باشد. چه مرد و چه زن، همیشه یک عطر را انتخاب کنید که متناسب با شخصیت شما باشد و روحیه شما را نیز منعکس کند! اگر هنوز عطر خود را پیدا نکرده اید، وقت آن است که یکی از عطرهای TOM FORD را امتحان کنید.

برای خرید عطر تام فورد اورجینال می توانید به فروشگاه اینترنتی عطر شقایق مراجعه کنید.

بهترین عطرهای tom ford

ممکن است بپرسید چراtom ford ؟ خوب در ادامه جواب قانع کننده برای شما داریم. این کمپانی بسیار متمایز، پیچیده است و دارای عطر و بوی ساختگی است. من مطمئن هستم که tom ford شما را ناامید نخواهد کرد، زیرا شما به عطر، بوی تازه و سرزنده ای خواهید رسید که جذاب و جدید است. من لیست کاملی از بهترین عطر های تام فورد برای شما دارم!

Tom Ford Black Orchid 

ارکیده سیاه Eau de Parfum مظهر جوهر واقعی زن مدرن است. این عطر شرقی بسیار بی پرده و سکسی است. عطرهای شرقی با پایه چوب صندل، شکلات و وانیل هستند بنابراین عاشق عطر و بوی این عطر شدن سخت نیست. اگر ارکیده های سیاه و عطر ادویه جات را دوست دارید مطمئناً تام فورد سیاه را دوست خواهید داشت. بسته بندی Tom Ford Black Orchid در یک بطری مشکی کلاسیک انجام می شود که بسیار شیک و مناسب است. این عطر در بین بهترین عطرهای تام فورد موجود در بازار است.

ویژگی های Tom Ford Black Orchid

طعم شیرین و کمی تلخ گزینه‌ ای مناسب برای استفاده در فصول سرد می‌ باشد، این رایحه از پخش بوی عالی و ماندگاری خوبی برخوردار است. طبق آمار به دست آمده از کاربران جهانی سن پیشنهاد شده برای مخاطبان این عطر زنانه بالای سی سال می‌باشد، اما در کشورهای مختلف سنین علاقمند به این رایحه متفاوت است و در میان جوانان نیز محبوب است و حتی در کشورهای عربی و ایران بیشترین مخاطب را در میان آقایان دارد.

در پایان می‌توان به این نکته اشاره کرد که با توجه به شرایط اقلیمی متفاوت در نقاط مختلف جهان و تفاوت آداب و رسوم و فرهنگ ها، تقسیم بندی رایحه ها به لحاظ سن، زمان و مکان و فصول مناسب جهت استفاده صحیح نیست و تنها به عنوان یک نظر و پیشنهاد قابل قبول می ‌باشد.

ماندگاری این عطر بی نظیر حتی تا یک هفته گزارش شده است. مصرف کنندگان این عطر می گویند که تا 3 روز پخش بو دارد که تا حدود یک هفته روی لباس می ماند.

White Patchouli by TOM FORD



 

این ادو توالت از TOM FORD در یک بطری شیک و سفید قرار می گیرد که بسیار خوشبو است. این عطر دارای رایحه ای از گل است و برای روز بسیار عالی است زیرا عطری بسیار دلپذیر است. اگر شما کسی هستید که عطر و بوی میوه ای گل را دوست داشته باشد، patchouli سفید از مجموعه TOM FORD قطعاً برای شما مناسب است. رایحه آن نرم، تازه، ترد و تمیز است که دوست دارید در طول روز آن را بپوشید. این عطر علیرغم داشتن مشک که باعث جذابیت آن می شود بسیار زنانه است.

ویژگی  White Patchouli by TOM FORD

White Patchouli by TOM FORD  از آن دسته عطرهایی است که حتما باید به آن زمان بدهید زیرا با اولین پاف تقریبا بوی تیزی دار باید صیبر کنید تا رایحه دلپذیر خود را پخش کند. این عطر در ترکیبات خود گلهای سفید را می بیند که خود همین سبب شده تا رایحه ماندگار این محصول شیرینی خود را با گذشت هر چه بیشتر از زمان استفاده آن بیشتر و بیشتر احساس کند و تراوش این عطر در هر محیطی همگان را به خود جذب کند شیرینی خاص استفاده شده در این محصول را به ندرت در ترکیبات دیگر عطرها می توانید بیابید.

TOM FORD for Men EDT  

اگر طرفدار عطرهای مرکبات هستید این Eau de توالت از مجموعه عطرهای TOM FORD برای شما مناسب است. این عطر از مرکبات است که مخصوص آقایان ساخته شده است. طراحی این بطری شیشه ای درجه یک است که واقعاً شیک است و در جدول بهترین ها قرار دارد. عطر TOM FORD for Men EDTترکیبی از مرکبات، زنجبیل، گریپ فروت و سبزیجات عمیق است که بوی بسیار طراوت  بخش دارد همینطور برای هدیه دادن هم عالی است.

ویژگی های TOM FORD for Men EDT

عطری است متعادل و خوشبو با ترکیبی مردانه و شکیل که شروعی نیمه شاداب و شیرین از ترکیب رایحه مرکبات و تندی مشخصی از زنجبیل دارد که تلخی ملایمی را نیز بوجود می آورد. با گذر زمان عطر کمی گرمتر و شیرین تر شده و رایحه تنباکو و چوبها اضافه میگردند.

رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای نیمه شاداب و مرکباتی و همزمان کمی سنگین، تلخ و چوبی است که تعادل بسیار خوبی بین همه قسمتهای رایحه آن برقرار است.

 Tom Ford Violet Blonde

 

Eau de Parfum این عطر در یک بسته بندی درجه یک و شیک عرضه می شود که در عین حال محکم و مسافرتی است. این عطر چوبی، مشکی است که مدتی است که شهرت دارد. رایحه وودی پایه ای از رایحه های مرکبات و شپره است که ماندگار طولانی دارد. شما عاشق این عطر خواهید شد زیرا عطر سکسی و جذاب است.

ویژگی های  Tom Ford Violet Blonde

عطر Tom Ford Violet Blondeرایحه ای متفاوت و خوشبو زنانه که با رایحه سبز و تلخ برگهای بنفشه و شیرینی ملایمی از مشک آغاز میشود که بسرعت تلخی آن فروکش کرده و رایحه بینظیر گل زنبق جایگزینش می گردد. حضور رایحه زنبق در کنار بنفشه حسی پودری، شکیل و گلدار را ایجاد می کند که شیرینی متعادلی از مشک جذابیت زیادی به این ترکیب بخشیده و حس تلخ ملایمی از جیر نیز با حالتی چرم مانند رایحه را رسمی تر و پیچیده تر می کند. تام فورد وایولت بلاند پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و به استثنای تابستان در باقی فصول سال قابل استفاده است.

 Noir by TOM FORD for Men  

اگر عطری شرقی و ادویه ای را دوست دارید  پس این ادو پرفیوم به طور قطع برای شما مناسب است. این عطر حسی گرم و سکسی دارد. اگر چنین عطرهایی را دوست دارید پس به سراغ آن بروید. این عطر در طول زمان شدیدتر و ماندگارتر می شود.

 ویژگی عطر Noir by TOM FORD for Men

 این عطر شروعی نیمه شیرین و دلنشین از رایحه کهربا و همراهی رایحه گل رز دارد که تلخی و حس چوبی ملایمی نیز در کنارشان به مشام می رسد. با گذر زمان گل رز ملایم شده و گلهای زنبق و مشک جایگزینش می گردند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای نیمه شیرین، گرم و پودری است که تلخی ملایمی از چوبها و رایحه ای چرکین و حیوانی از مشک نیز با آنها ترکیب شده است تا رایحه را شکیل تر و در عین حال متفاوت تر کند. تام فورد نویر پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب بی نظیری جهت مصرف روزانه در فصلهای پاییز و زمستان می باشد.

 TOM FORD Grey Vetiver
  

این عطر تام فورد یونی سکس است بنابراین می تواند توسط هر کسی استفاده شود. عطر ترکیبی از شوری و مرکبات است که بسیار سکسی و جذاب است. این عطر ماندگار بوده و برای کل روز می ماند و باعث می شود تا در تمام طول روز تازه تر شود. این عطر دارای مرکبات، ادویه جات ترشی جات، چوب با ارزش و وتیور است که باعث ارزشمندتر شدن آن می شود. عطر در یک بسته بندی زیبا بسته بندی شده و بسیار سنگین نیست بنابراین می توانید هنگام مسافرت آن را نیز حمل کنید.

ویژگی TOM FORD Grey Vetiver

پس از اولین پاف بوی گریپ فروت، مریم گلی و شکوفه پرتقال از این عطر منتشر خواهد شد. ترکیب سه ‌گانه، با شیرینی ملایمش، طراوت و شادابی را در شما ایجاد می‌ کند. پس از مدتی این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب ریشه‌ ی گل زنبق، جوز هندی و فلفل پیمنتو تشکیل ‌شده‌اند. تندی این ترکیب، انرژی فراوانی را به شما منتقل خواهد کرد. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی با وجود علف وتیور، نت‌های چوبی، عنبر و خزه‌ی اوک‌موس وارد عرصه شده و جایگزین نت‌های میانی می‌ شوند. این ترکیب تازگی و تمرکز عمیقی را در شما به وجود خواهد آورد.

 

مطلب قبلی خرید عطر لالیک
مطلب بعدی دو نکته کوتاه برای انتخاب عطر مناسب
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته