خرید اینترنتی عطر اونتوس
سهیل صمدی

خرید اینترنتی عطر اونتوس

AVENTUS تجربه نهایی انسان مدرن است که از میراث قرون وسطایی استفاده کرده تا بتواند سبک زندگی منحصر به فرد و موفق خود را توسعه دهد. موسس این شرکت آقای جیمز هنری کرید که در سال ۱۷۶۰ اقدام به بر پایی این شرکت نهاد . پس از تولید ۶۳ محصول در طول این مدت برای سرشناس ترین افراد در دوره های مختلف، در سال ۲۰۱۰ کرید اقدام به طراحی و تولید عطری تحت عنوان کرید اونتوس کرد که در لفظ به معنای موفقیت بوده و به نوعی آنرا به ناپلئون بنا پارت نسبت میدهند .

این عطر جدید در عین شادابی و نشاط و وقار و ابهت خویش روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را با بهره گرفتن از زندگی امپراطور ناپلئون به زیبایی هر چه تمامتر در قالبی سلطنتی و کاملا پادشاهانه نشان داده است .تضاد و پارادوکس عجیب و غریب درون این شیشه جادویی همگان را به سمت خویش می کشد تا به همه نشان دهد چه قدرت خیره کننده ای را با خود به یدک می کشد .

برای خرید اینترنتی عطر اونتوس می توانید به سایت فروشگاهی عطر شقایق مراجعه کنید و سفارش خود را درب منزل دریافت کنید.

رایحه اونتوس  

رایج ترین رایحه ای که تاکنون در تاریخ House of Creed ایجاد شده است، Aventus  می باشد که عطری است برای آقایان البته مورد پسند خانم ها نیز قرار گرفته است. عطر اونتوس رایحه ای قوی است که گویا مصرف کننده آن آماده تسخیر با این نیروگاه انرژی و پویایی است. نت های خارق العاده اونتوس از رایحه آناناس، توت سیاه، سیب و ترنج الهام می گیرند. نت های میانی آن با رایحه های گلاب، فلفل توس، گل یاس و پاتولی، به طرز شگفت انگیزی چوبی، ترکیب شده است. در نت پایانی از رایحه بلوط، عنبر و گرد و غبار سبک وانیل استفاده شده است که لمس نهایی حس نفسانی را اضافه می کند.

نت های اونتوس  

نت های اولیه: سیب، بلک رورانت، آناناس، برگاموت

نتهای قلب: انواع توتهای درخت عرعر(آیلان)، توس، پچولی، یاس

نت های پایانی: وانیل، مشک، اوکوموس، کهربا

 عطر مردانه Creed

بیش از دو قرن می گذرد که کرید در سراسر جهان شناخته شده است. از ملکه ویکتوریا گرفته تا امپراتور یوگی از جمله ناپلئون سوم همه با این کمپانی آشنایی داشتند. حتی امروز بسیاری از افراد مشهور پیروان این عطر هستند. چرا ؟ زیرا عطر اونتوس رایحه دارد که نشان دهنده تعالی است!

موسس این شرکت آقای جیمز هنری کرید که در سال ۱۷۶۰ اقدام به بر پایی این شرکت نهاد. پس از تولید ۶۳ محصول در طول این مدت برای سرشناس ترین افراد در دوره های مختلف، در سال ۲۰۱۰ کرید اقدام به طراحی و تولید عطری تحت عنوان کرید اونتوس کرد که در لفظ به معنای موفقیت بوده و البته بعضی تاریخ شناسان آن را به ناپلئون بنا پارت نسبت می دهند .

این عطر جدید در عین شادابی و نشاط و وقار و ابهت خویش روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را با بهره گرفتن از زندگی امپراطور ناپلئون به زیبایی هر چه تمامتر در قالبی سلطنتی و کاملا پادشاهانه نشان داده است .تضاد و پارادوکس عجیب و غریب درون این شیشه جادویی همگان را به سمت خویش می کشد تا به همه نشان دهد چه قدرت خیره کننده ای را با خود به همراه دارد .

تجربه استفاده از عطر اونتوس  

قصد دارم از تجربه شخصی خودم نیز از استفاده عطر اونتوس در انتهای این مقاله استفاده کنم. Creed رایحه ای حسی، شنیدنی است. استفاده از این عطر می تواند با یک پاف برای کل روز کافی باشد. عطری است که قبل از خود شما وارد جمع می شود و پس از خروج شما محفل را ترک می کند. این عطر معاصر Aventus با الهام از زندگی دراماتیک یک امپراتور تاریخی است که جنگ را با صلح و عاشقانه را با بزرگی همسان کرده است.

کرید برای افرادی حس جسورانه، روحیه بخش و همراه با اعتماد به نفس خواهد بود. Aventus با نت های سیاه دانه سیاه و ترنج ایتالیایی  که با سیب های Calville Blanc و آناناس درخشان مخلوط می شود رایحه خارق العاده را تجسم می کند.

 

مطلب قبلی معرفی عطرهایی با رایحه گل رز
مطلب بعدی عطر بلو شنل
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته