ارزانترین عطرها با ماندگاری بالا
سهیل صمدی

ارزانترین عطرها با ماندگاری بالا

 

چنانچه که قصد خرید ارزانترین عطر با ماندگاری بالا را دارید با ما همراه باشید تا انواعی از بهترین نوع عطر با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم.

عطر  ZARA

عطر ZARA، یکی از بزرگ ‌ترین برندهای تولید پوشاک، عطر و زیورآلات دنیا است که در سال ۱۹۷۵ در اسپانیا تاسیس شد. این برند با داشتن بیش از ۲۱۰۰ فروشگاه رسمی در بیش از ۸۸ کشور دنیا توانسته است به سرعت از رقبای خود پیشی بگیرد. ZARA عضوی از هلدینگ Inditex، بزرگ ‌ترین گروه مد و پوشاک دنیا است. پوشاک روزمره‌ی مردانه، زنانه، بچه‌گانه و هم‌چنین زیورآلات و عطر، از عمده تولیدات زارا هستند.  اما چیزی که این برند را از سایر برندها جدا می سازد قیمت بسیار مناسب آن می باشد. این شرکت عطرهایی را وارد بازار نموده است که هرکدام ترکیب نت قوی و خوشبویی به همراه خط بو مناسب و ماندگاری بالایی دارند. همه این مزایا بعلاوه قیمت مناسب می تواند عطر مناسب روزمره شما باشد. یا می توانید آن را به دوستان خود هدیه کنید.

عطر DKNY

عطر DKNY یک شرکت مد آمریکایی است که توسط دانا کرن Donna Karan که یک طراح است و شوهر مرحومش Stephan  Weiss تاسیس شده است. DONNA KAREN طراحی را در دهه ۱۹۷۰ برای Anne Klein آغاز کرد و در سال ۱۹۸۴ برند خود را تاسیس کرد. اولین عطر ، دانا کرن Donna Karan برای خانمها، در سال ۱۹۹۲ تولید شد. در دهه ۱۹۹۰ عطرهای جدید برای خانمها و آقایان با همکاری Estee Lauder تولید شدند. شرکت در سال ۲۰۰۰ به کالاهای لوکس LVMH دست یافت. عرضه عطرها تحت برچسب Donna Karan Beauty و DKNY ادامه دارند. این عطر ها به شکل دایره طراحی شده اند که قیمت های مناسبی دارند می توانند هدیه بسیار مناسب و به یاد ماندنی باشند مشهور ترین این عطر ادوپرفیوم DKNY Delicious Nightعطری است تلخ، گرم و کاملا رسمی که با رایحه ای دودی و سنگین از بخور و صمغ مر آغاز می شود. عطری با رایحه ای متفاوت و به یاد ماندنی می باشد.

عطر AMOR AMOR

برند فرانسوی  (Cacharel) در مجموعه عطرهایش یک ادو تویلت با کیفیت برای بانوان دارد. این عطر 100 میلی‌لیتری اموغ اموغ نام دارد. زیرا که فرانسوی زبان ها به علت نداشتن حرف (ر) این گونه تلفظ می کنند، تلفظ صحیح آن اموغ، اموغ است.این عطر با بوی شیرینش برای تمامی فصول سال قابل‌استفاده است. این عطر گلی مخصوص بانوانی است که در پی کشف حقایق ناشناخته و جدید هستند. جالب است بدانید که طراحی و فرمولاسیون Amor Amor توسط دو عطرساز مشهور و کاربلد یعنی «Laurent Bruyere» و «Dominique Ropion» انجام شده است.

 این عطر در سال 2003 به بازار معرفی شده است و هنوز هم شهرت خود را میان جوانان حفظ کرده است.  این عطر به خاطر نام آن به رنگ قرمز طراحی شده است تا یاد آور شیرنی و گرمای عشق باشد. با اولین پاف از کاشارل عدن روی پوست و محل نبضتان، بوی انگور سیاه، پرتقال، پرتقال ماندارین، برگ مو، گریپ‌فروت و نارنج را استشمام خواهید کرد. این ترکیب میوه‌ای و مرکباتی، شادی و تازگی را در شما بالا می‌برد. پس از مدتی، این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند.

 نت‌های میانی از زردآلو، گل زنبق، یاسمین، زنبق دره و رز ساخته‌شده‌اند. بوی این نت‌های گلی و شیرین، انرژی مثبت و طراوت را در شما به بالاترین میزان خودش می‌رساند. در ادامه و پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و به‌آرامی جایگزین نت‌های میانی خواهند شد. نت‌های پایانی از عنبر، وانیل، دانه‌ی تونکا، چوب سدر ویرجینیا و مشک تشکیل‌شده‌اند. بوی این نت‌ها، اعتمادبه‌نفس شما را بالا برده و آرامش خاصی در شما ایجاد می‌کند. خرید عطر کاشارل Amor Amor، با توجه به پخش بوی بسیار بالای آن، برند شناخته‌شده، ماندگاری قیمت مناسب آن برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد ارزشمند خواهد بود.

عطر Aatifa EDP

عطر Aatifa EDP  عطر خوشبو و ارزان قیمت دیگری است که برای استفاده خانم و آقایان طراحی شده است. این عطر ارزان و خوشبو طبعی گرم دارد و رایحه شیرینی را منتشر می کند. به این ترتیب شما میتوانید هم خودتان و هم شریکتان را در فصل ها و روزهای سرد سال به استفاده از این عطر دعوت کنید.عطر اجمل در کشور امارت تولید می شود و یکی از نام آشنا ترین برندهای خاورمیانه نیز محسوب میشود که این ادو پرفیوم یعنی Aatifa EDP را در حجم ۱۰۰ میلی لیتر با رنج قیمت ۵۰ الی ۱۰۰ هزارتومان عرضه می شود.

عطر 6th Sense

عطرهایی که برای استفاده‌ی روزمره و به‌اصطلاح دم‌دستی طراحی می‌شوند معمولاً قیمت بالایی نخواهند داشت. یکی از برندهایی که در زمینه‌ی ساخت این نوع عطرها سابقه‌ی خوبی دارد امپر (Emper) است. این برند اماراتی عطرهای زیادی در کارنامه‌اش دارد. یکی از عطرهای مردانه‌ی امپر که تحت برند پرایو (Prive) ساخته می‌شود با نام 6th Senseشناخته می‌شود. به محض اولین اسپری از این عطر خوشبو روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی مرکبات، میوه و نت‌های گیاهی خواهید شد. بوی شیرین این نت‌های طبیعی طراوت و تازگی را در شما ایجاد می‌کند. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به نت‌های میانی گیاهی، چوبی و ادویه ای می‌دهند. ودر نهایت نت پایانی این عطر چوب سدر، عنبر و مشک است.

مطلب قبلی عطر و ادکلن مردانه
مطلب بعدی معیار انتخاب عطر مناسب
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته