بهترین عطر و ادکلن مناسب مهمانی
سهیل صمدی

بهترین عطر و ادکلن مناسب مهمانی

 

بهترین عطر و ادکلن مناسب مهمانی

دنیای عطرها و استفاده از آن ها بسیار پیچیده است. افرادی که از عطر و ادکلن زیاد استفاده می کنند و از طرفداران آن هستند، به خوبی می دانند که استفاده از عطر و ادکلن باید با توجه به مناسبت ها و مکان هایی که در آن قرار داریم صورت بگیرد.

هر عطر و یا ادکلنی مناسب برای هر فضایی نیست. مثلا عطری که برای ما بسیار جذاب است، قطعا نمی تواند برای محل کارمان هم مناسب باشد. از آنجایی که بسیاری از افراد در مهمانی ها از عطر و ادکلن استفاده می کنند، در این مطلب به بهترین عطر و ادکلن مناسب مهمانی می پردازیم.

در نظر گرفتن مکان مهمانی برای انتخاب عطر

اگر قصد استفاده از بهترین عطر و ادکلن مناسب مهمانی را دارید، باید مکانی که مهمانی در آن صورت می گیرد را هم در نظر بگیرید. مثلا اگر مهمانی که برگزار می شود در فضایی دربسته است، بهتر است که عطری را انتخاب کنید که رایحه ای ملایم دارد تا نفوذ بوی عطر خیلی زیاد نباشد.

از دیگر نکات مهم در انتخاب بهترین عطر و ادکلن مناسب مهمانی باید به ماندگاری عطرها نیز دقت کنیم. بهتر است عطر و یا ادکلنی را انتخاب کنیم که ماندگاری مناسب با زمان مهمانی را داشته باشد.

از آنجایی که افراد در مهمانی ها از فعالیت بدنی برخوردار هستند، بهتر است که از عطرهایی انتخاب شود که تراکم روغنی بالایی دارند. رایحه این گونه از عطرها تعرق بدن را پوشش می دهد.

اگر به مهمانی دعوت شدید که فضایی باز دارد، خوب است که از عطرها و ادکلن هایی با بوی تند و نافذ استفاده کنید. در این صورت بوی خوش عطری را که استفاده کرده اید همگان استشمام می کنند و دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد. از طرفی دیگر بهترین عطر و ادکلن مناسب مهمانی که در فضای باز است، ادکلن هایی با بوی تند است، زیرا ماندگاری بیشتری دارند و جریان هوا بوی عطر شما را از بین نمی برد.

 

در نظر گرفتن فصل مهمانی

برای جذابتر شدن شما و رایحه ای که در مهمانی استفاده می کنید بهتر است که فصل مهمانی که برگزار شده است را هم در نظر بگیرید. انتخاب عطر مناسب و مخصوص هر فصل، دقت و نکته سنجی شما را نشان می دهد و جدا از اینکه عطری را بر طبق اصول انتخاب کرده اید که مناسب شما است، جذابیت شما در بخاطر آگاهی از اصول درست استفاده عطر و علاقه به عطرها نیز بالاتر می برد.

مثلا برای مثال، عطرهایی که مناسب فصل زمستان هستند، معمولا دارای رایحه ای شیرین و گرم هستند و عطرهای مناسب برای فصول گرم سال دارای رایحه ای خنک می باشند. عطرها بر طبق استفاده در فصول ارائه و تولید می شوند. اگر که خیلی زمان ندارید و نمی خواهید برای دو نوع عطر هزینه کنید برای استفاده از بهترین عطر و ادکلن مناسب مهمانی خوب است از عطرهایی استفاده کنید که رایحه آن برای همه فصل ها مناسب و فرح بخش است.

بطری عطر مناسب مهمانی

خیلی خوب است که عطری را که برای مهمانی انتخاب کرده اید دارای بطری کوچک و قابل حمل باشد. اهمیت این مورد آنجا مشخص می شود که شما برای استفاده مجدد به راحتی می توانید آن را داخل کیف کوچک مهمانی خود گذاشته و از ان در صورت لزوم در مهمانی استفاده کنید.

عطر و ادکلن های پیشنهادی برای مهمانی مخصوص خانم ها

ادکلن زنامه ورساچه Versace Crystal Noir

ادکلن ورساچه از معروفترین و پرطرفدارترین ادکلن ها است. این عطر جدید نیست و سال های زیادی از تولید آن می گذرد ولی همچنان پرطرفدار و محبوب در میان افراد است. این عطر می تواند گزینه خوبی برای انتخاب بهترین عطر و ادکلن مناسب مهمانی

باشد.

ادکلن زنانه کوکو شنل Coco Mademoiselle Chanel

حتما نام این ادکلن را برای یکبار هم که شده شنیده اید. این ادکلن زنانه بسیار معروف است و خیلی از سلبریتی ها به آن علاقه مند هستند. عطری بسیار شیک می باشد و مناسب مهمانی های شب و خاص است. این عطر در سال 2001 روانه بازار شد ولی همچنان پر فروش و پر طرفدار است. از ماندگارترین رایحه ها در طول تاریخ است.

ادکلن زنانه Black opium

این عطر در سال 2014 تولید و روانه بازار شد. عطری است با بویی شیرین و رایحه ای تند که بسیار مناسب استفاده در مهمانی ها است. این ادکلن دارای بویی ملایم و بسته بندی شیک است. از خصوصیات مثبت دیگرش برای استفاده در مهمانی ها، گزینه قابل حمل بودن آن است.

عطر فلاور بامب ویکتور اند رولف Viktor Rolf Flower Bomb

عطر فلاور بامب ویکتور اند رولف از آن دسته عطرهایی است که در میان خانم های ایرانی بسیار پر طرفدار است. این عطر رایحه ای گرم و شیرین دارد و دارای ماندگاری بسیار خوبی است که مناسب برای مهمانی است. دارای بوی خوش ارکیده و فریزیا و نعنا هندی از این ادکلن به مشام می رسد. رایحه اش دل انگیز است و دارای شیشه شیک و بسیار زیبایی است.

گوچی بلوم Gucci Bloom

این عطر بسیار مناسب برای خانم های خوش سلیقه است. دارای رایحه ای دل انگیر است که از گل های طبیعی استخراج شده است. دارای بوی خوشی از زنبق و رایحه های مخصوص هندی است. این عطر جزء بهترین عطر و ادکلن مناسب مهمانی است.

عطر و ادکلن های پیشنهادی برای مهمانی مخصوص آقایان

ساواج کریستین دیور sauvage christian dior

برند کریستین دیور در میان آقایان بسیار محبوب است. بسیار پر طرفدار است و دارای رایحه ای گرم و دلنشین است. این عطر بوی فلفل سیشوان و اسطوخودوس، فلفل صورتی، خس خس، شمعدانی و نعنا هندی از خود بروز می دهد.  

سوالات متداول بهترین عطر و ادکلن مناسب مهمانی

  • عطری مردانه با بوی ملایم و مناسب مهمانی چیست؟
    جورجیو آرمانی آکوا دی جیو از ادکلن هایی با بوی خوش و ملایم است که مناسب برای استفاده آقایان در مهمانی ها می باشد. در این عطر بیشتر از رایحه های دریایی استفاده شده است.
     
  • برای انتخاب بهترین عطر و ادکلن مناسب مهمانی چه مواردی را باید در نظر گرفت؟
    می دانیم که استفاده از عطر و ادکلن باید با توجه به مناسبت ها و مکان هایی که در آن قرار داریم صورت بگیرد. هر عطر و یا ادکلنی مناسب برای هر فضایی نیست. برای استفاده از عطر مناسب مهمانی باید، مکان و فصل مهمانی را در نظر گرفت. همچنین ماندگاری برای ادکلن هم در انتخاب شما باید اهمیت داشته باشد.
     
  • در مهمانی ها با توجه به فصول مختلف چگونه عطر خود را انتخاب کنیم؟
    به طور مثال از عطرهای گرم و شیرین در فصول سرد سال و در فصل پاییز عطرهایی با رایحه گرم و شیرین و برای تابستان هم خوب است از عطرهایی با رایحه ترش و شیرین و معتدل استفاده کرد.


 

مطلب قبلی نحوه تشخیص بوی عطر از روی رنگ آن
مطلب بعدی خرید عطر مناسب هدیه ولنتاین
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
3.5
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته