برترین عطر 2020 از نگاه مشتریان
سهیل صمدی

برترین عطر 2020 از نگاه مشتریان

عطر یکی از بهترین ترفند هایی است که شما را خوشتیپ تر نشان دهد و ظاهر شما را در بین اطرافیان جذاب تر و خوش پوش تر کند به عبارتی می توان گفت که عطر ها کامل کننده تیپ فرد می باشند. خانمها و آقایان خوش پوش در این مطلب می خواهیم برترین عطر 2020 از نگاه مشتریان را بررسی کنیم و ببینیم که در بین عطر های موجود در بازار کدام یک می تواند از همه بهتر باشد.

اگر یک نگاه کلی به عطر ها بیندازیم می بینیم که عطر ها را می توان به دسته های رایحه های سبک و رایحه های سنگین تقسیم نمود. در واقع می توان گفت که عطر ها با رایحه های سنگین را بیشتر در مجالس شبانه استفاده می کنند تا پرستیژ شخص را در بین مهمانان بالا برده و همسان با استایل لباس شبانه فرد باشد. برای خرید عطر اورجینال، با کیفیت و با تنوع فوق العاده بالا، به سایت عطر شقایق مراجعه کنید.

اما در مقابل عطر های سبک بیشتر در روزمره استفاده می شود. برای این که بدانیم کدام عطر در بین عطر ها از همه بهتر است باید ابتدا چیزهایی را در مورد عطر بدانید. در ادامه همراه ما باشید.

عطر مورد علاقه مخاطب خاص

فرایند عطرسازی بسیار پیچیده تر از آن است که ما فکرش را میکنیم، دست کم کارخانه های بزرگ عطر سازی بیشتر در پی آن هستند که ترکیباتی که مثلا برای عطر مردانه استفاده می کنند، حس بویایی خانم ها را تحت تاثیر قرار دهد و در مقابل عطر هایی که برای خانم ها می سازند، حس بویایی اقایان را تحریک می کند.

بنابراین اگر می خواهید برای خود عطری انتخاب کنید که اطرافیانتان، مخصوصا بانوان را تحت تاثیر قرار دهد، بهتر است که برای خرید عطر همراه داشته باشید. برای مثال اگر خانم هستید و برای خرید عطر می روید، حتما همراه اقایی را که می دانید سلیقه خوبی دارد، با خود ببرید

ولی اگر حس بویایی خوبی دارید و می دانید که به تنهایی هم می توانید بهترین عطر را انتخاب کنید مانعی روبروی شما نیست اما اگر نمی دانید و همراه هم ندارید توضیحاتی که در این مطلب در مورد برترین عطر 2020 از نظر مشتریان به شما می دهیم می تواند بسیار خوب و مفید واقع شود همچنین کمکی است به خواننده برای این که بهتر بتواند عطر خاص خود را انتخاب کند تا دیگران از آن لذت ببرند و  وی را تحسین کنند.

برترین عطر 2020 اصل

آیا می دانید که چطور یک عطر اصل را از یک عطر فیک تشخیص دهید و وجه تمایز های بین آنان را بیابید؟ برای این که بتوانید برترین عطر 2020 خود را در میان تمامی عطر های بازار پیدا کنید، باید این را بدانید که کدام یک تقلبی و کدام یک اصلی است، زیرا از نظر کیفیت و رایحه این تفاوت ها بسیار مهم و حیاتی است.

عطر هایی که اصل هستند از کیفیتی بسیار بالا به نسبت عطر های تقلبی و شرکتی بر خوردار هستند؛ هرچند که عطر های شرکتی را می توان گفت نسخه های کپی عطر های اصلی هستند و از کیفیتی به مراتب بهتر از عطر های تقلبی و فیک دارند، اما خب هیچ کدام به پای عطر های اصل از خود برند نمیرسند هم از نظر بو و هم از نظر ماندگاری.

برای این که بتوانید عطر اصل را از فیک تشخیص دهید چند راهکار وجود دارد که بسیار ساده هستند و در نگاه اول هر کسی میتواند آن را پیدا کند و تفاوت عطر اصل از فیک را بیابد.

راهکارهای تشخیص عطر اصل از فیک

پیشنهاد ما برای این که برترین عطر 2020 از نظر مشتریان اصل را از فروشگاه بخرید این است که ابتدا اول وارد سایت شرکت سازنده شوید و شکل و شمایل عطری که می خواهید بخرید را با دقت نگاه کنید، مخصوصان فونت نوشتاری که بر روی شیشه عطر هک شده است بسیار مهم است، زیرا کارگاه هایی که عطر ها را پر می کنند، نمی توانند از دستگاه هایی استفاده کنند که فونت را کپی کرده و بر روی شیشه ها هک کند. معمولا هم درب شیشه و طراحی شیشه عطر زمین تا آسمان با نوع اصلی خود فرق می کند.

عطر تستر اصل است یا فیک؟

معمولا هنگامی که عطر فروش می خواهد عطری را به شما معرفی کند از تستر استفاده می کند و خوب تستر ها باید کیفیتی به مراتب بهتر از بقیه داشته باشند تا مشتری را به خود جذب کند بنابراین تستر را هم می توانید به عنوان عطر اصل در نظر بگیرید که می توان با قیمتی بسیار پایین تهیه کرد از این رو می تواند به صرفه هم باشد.

برترین عطر زنانه و مردانه 2020 از نگاه مشتریان

همانطور که قولش را داده بودیم قرار بود که چند نوع از عطر هایی که در سال 2020 در میان مشتریان بسیار محبوب بوده اند را به شما معرفی کنیم:

ادو پرفیوم شانل (زنانه) Coco Mademoiselle

  • یکی از عطر هایی که بسیار بانوان را تحت تاثیر قرار داده است و با رایحه گلی، خنک و شیرینی که دارد و دل بسیاری از بانوان را برده است. تضمین می کنیم که هر خانمی این عطر را استشمام کند از آن خوشش می آید. ترکیب ماهرانه عصاره پرتقال، پرتقال ماندارین و شکوفه درخت پرتقال و نارنج که به مشام می رسد، شادی و سرخوشی فصل بهار را برای استفاده کننده تداعی می کند.

ادو تویلت ورساچه زنانه Bright Crystal

  • از برترین عطر های 2020 از نظر مشتریان میتوان برایت کریستال را نام برد که برای کسانی مناسب می باشد که به دنبال رایحه های شیرین و خنک می گردند این عطر برگرفته از خوراکی، طبیعت و گل ها می باشد

پرفیوم مردانه جورجیو آرمانی GIORGIO ARMANI

  • یکی از عطرهایی که مردان آن را برترین عطر 2020 معرفی کرده اند، همین عطر است. جورجیو آرمانی با رایحه جذاب و چوبی که دارد بسیاری از مردان را به خود مجذوب کرده است همچنین بطری این عطر طراحی بسیار جذاب و شیکی دارد که به رنگ سیاه مزین شده است.

عطر آزارو (مردانه) مدل Pour Homme Elixir EDT

  • در بین تمامی عطر هایی که رایحه گرم، تند و شیرین دارند این عطر توانسته است بسیار مورد توجه قرار بگیرد و در دسته بهترین عطر های فرانسوی و بهترین ادکلن های مردانه 2020 قرار بگیرد.

سوالات متداول

  1. چطور عطر اصل از فیک را تشخیص دهیم؟
    می توانید با نگاه کردن وب سایت کارخانه سازنده به صورت دقیق عطری که می خواهید خریداری کنید را ببینید و نوع فونت و رنگ شیشه و طراحی شیشه را به خاطر بسپارید تا بهتر بتوانید عطر اصل از فیک را تشخیص دهید.
  2. برای این که بتوان عطری یافت که جنس مخالف را تحت تاثیر قرار دهد باید چه کار کرد؟
    عطر سازان با توجه به این که خانم ها از چه بویی خوششان می آید عطر های مردانه می سازند و با توجه به این که مردان از چه بویی خوششان می آید عطر زنانه می سازند بنابراین اگر می خواهید بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب خاص خود بگذارید از یک همراه در هنگام خرید استفاده کنید.
  3. بهترین عطر زنانه در سال 2020 کدام است؟
    از جمله عطرهایی که بانوان به عنوان بهترین عطر در این سال معرفی کرده اند، عطر کوکو مادمازل است.

 

مطلب قبلی عطر مردانه برای تمام فصول سال
مطلب بعدی عطرهای اقتصادی
Print
0 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

انتخابگر پوسته